“Supergod pizza”
Anmeldelse av Tollboden Bakeri

Tollboden Bakeri
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Flekkefjord
Anmeldt 28. september 2020

Bakeri og pizzaria i ett. Steinovnsbakt pizza. Beste pizzabunn jeg har spist! Bord både ute og inne.

Takk, Bente99

Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Utrolig god pizza, en av de beste jeg har smakt!! Koselig beliggenhet ved vannet, perfekt lunsj-sted.

1  Takk, Hosle63
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Supert sted for en deilig lunsj, de har svært god pizza bakt i steinovn. Vi var 5 venninner som «slang» innom en lørdag ettermiddag uten reservasjon. Var kanskje heldige som fikk bord? Populær plass.

Dato for besøk: august 2020
Takk, monicairena
Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Uten tvil den beste pizza vi har fått i Norge. Hyggelig sted og koselig betjening! Gir min beste anbefaling!

Takk, Rikkefm
Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

En veldig hyggelig opplevelse og mye gode bakevarer. Super pizza, flott beliggenhet og positiv betjening.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Ell1sag1

Reisende som så på Tollboden Bakeri, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Tollboden Bakeri? Del dine erfaringer!