“Kaffe og søtsaker”
Anmeldelse av Tollboden Bakeri

Tollboden Bakeri
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Flekkefjord
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Koselig lokale med hyggelige ansatte. Bestilte en iskaffe, noe kjedelig i smak. Kanelbollen og skolebollen smakte derimot nydelig.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, leonorea2016

Anmeldt 28. september 2020

Bakeri og pizzaria i ett. Steinovnsbakt pizza. Beste pizzabunn jeg har spist! Bord både ute og inne.

1  Takk, Bente99
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Utrolig god pizza, en av de beste jeg har smakt!! Koselig beliggenhet ved vannet, perfekt lunsj-sted.

1  Takk, Hosle63
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Supert sted for en deilig lunsj, de har svært god pizza bakt i steinovn. Vi var 5 venninner som «slang» innom en lørdag ettermiddag uten reservasjon. Var kanskje heldige som fikk bord? Populær plass.

Dato for besøk: august 2020
Takk, monicairena
Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Uten tvil den beste pizza vi har fått i Norge. Hyggelig sted og koselig betjening! Gir min beste anbefaling!

Takk, Rikkefm

Reisende som så på Tollboden Bakeri, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Tollboden Bakeri? Del dine erfaringer!