“Super god pizza”
Anmeldelse av Tollboden Bakeri

Tollboden Bakeri
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Flekkefjord
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste Pizza her. Vi var 2 som delte en med hvit saus og kylling og en spicy. Det smakte aldeles nydelig. En av de bedre pizzaene jeg har smakt.

Takk, Kunstliv

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Koselig bakeri på bryggen av Flekkefjord godt utvalg, Hjemmebakst, kaffe og hyggelig betjentene. Rene og koselige lokaler.

Takk, Melineme1
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Vi reiste fra Oslo med mål om Stavanger. Hva var mer naturlig enn et pizza stopp hos Tollboden Bakeri. Forventningene ble innfridd for alle 4. Hvit med kylling, Parma og Chili-Roys m/biff var valgene. Mmmmmm… Løp og kjøp! Herlig gjeng som jobba der og.

Takk, IngerHeleneD
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Vi spiste tre forskjellige pizzaer, alle var veldig gode på smak. Spesielt siden du får ferske pizzabunner her. Greit å sitte ute her om du har hund. Skulle ønske mer fyll og ost på pizzaen.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, siljek2
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Flott bakeri og kafé på bryggen i Flekkefjord. Her har de ferske bakevarer, også den søndagen vi besøkte de. Vi spiste is og drakk en kaffe, men her har de pizza og sandwich også.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, Erlend1973

Reisende som så på Tollboden Bakeri, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Tollboden Bakeri? Del dine erfaringer!