“Tynn og sprø pizza”
Anmeldelse av Tollboden Bakeri

Tollboden Bakeri
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Flekkefjord
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Her serveres en sprø, deilig og tynn italiensk pizza. Gå dit og prøv den. Lokalet er koselig og rustikk. Vi kommer gjerne tilbake hit.

Takk, tosbak

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Gode pizzaer her og fint servert på trenert. Eneste som trekker ned her, er at man må inn å bestille fra uteserveringen. Servitøren klarte å søle ut aioli-begeret når hun skulle rydde uten at hun tørket opp en kjempeklatt på gulvet. Hun så på den og bare gikk.

1  Takk, InaMitt
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste Pizza her. Vi var 2 som delte en med hvit saus og kylling og en spicy. Det smakte aldeles nydelig. En av de bedre pizzaene jeg har smakt.

Takk, Kunstliv
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Koselig bakeri på bryggen av Flekkefjord godt utvalg, Hjemmebakst, kaffe og hyggelig betjentene. Rene og koselige lokaler.

Takk, Melineme1
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Vi reiste fra Oslo med mål om Stavanger. Hva var mer naturlig enn et pizza stopp hos Tollboden Bakeri. Forventningene ble innfridd for alle 4. Hvit med kylling, Parma og Chili-Roys m/biff var valgene. Mmmmmm… Løp og kjøp! Herlig gjeng som jobba der og.

Takk, IngerHeleneD

Reisende som så på Tollboden Bakeri, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Tollboden Bakeri? Del dine erfaringer!