“Dårlig latte”

Tollboden Bakeri
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Flekkefjord
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Elendig kaffelatte.
Smaker bare vann, ikke melk heller.
Gode kaker, men dårlig kaffe altså!
Hyggelig betjening, men send de på kaffekurs!

Takk, osliaaen

Anmeldt 28. august 2021

Dette er et veldig koselig lokale, de ansatte er hyggelige og pizzaen sikkert god.
MEN: Vi var innom to ganger på en uke, kun for kaffe og kake. Første gang fikk vi sur melk i latten. Etter klage fikk vi to vanlige kaffe med melk ved siden av. Kaffen var svært tynn, den smakte ikke kaffe.
Gang nr.2 tenkte vi at vi umulig kunne være så uheldige en gang til, og bestilte det samme. Da kom det to kopper vann med litt melk i. "Kaffen" var representert ved beige farge på skvipet.
Vi klaget ikke (det hjalp jo ikke forrige gang, og vi er ikke kranglete av natur).
Vi kjøpte en kopp svart kaffe for å bøte på elendigheten selv, men ingenting hjelper når kaffen er syltynn!
Hva er dette? Sjef som har bestemt at det s
kal brukes minst mulig kaffe, for å spare penger? Ansatte som ikke drikker kaffe selv, og ikke har peiling? Manglende kursing?
Penger rett ut av vinduet, dette!

Takk, TuristiOslo
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Her serveres en sprø, deilig og tynn italiensk pizza. Gå dit og prøv den. Lokalet er koselig og rustikk. Vi kommer gjerne tilbake hit.

Takk, tosbak
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Gode pizzaer her og fint servert på trenert. Eneste som trekker ned her, er at man må inn å bestille fra uteserveringen. Servitøren klarte å søle ut aioli-begeret når hun skulle rydde uten at hun tørket opp en kjempeklatt på gulvet. Hun så på den og bare gikk.

1  Takk, InaMitt
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste Pizza her. Vi var 2 som delte en med hvit saus og kylling og en spicy. Det smakte aldeles nydelig. En av de bedre pizzaene jeg har smakt.

Takk, Kunstliv

Reisende som så på Tollboden Bakeri, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Tollboden Bakeri? Del dine erfaringer!