“Både bra og mindre bra - var”
Anmeldelse av La Strada

La Strada
Vurdert som nr. 4 av 15 Restauranter i Flekkefjord
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Både bra og mindre bra - var der to ganger under besøket i Flekkefjord. Første gangen måtte vi vente drøye 30min på maten og pizzaene var veldig gode. Kjøttet skulle være medium stekt men var heller altfor gjennomstekt at det ble tørt.

Andre besøket var pizzaene brente og tørre, hadde store forventninger etter første besøk så dette ble dessverre en nedtur.

3  Takk, MarieAgelund

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2021
Anmeldt 1. april 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: april 2021
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Reisende som så på La Strada, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i La Strada? Del dine erfaringer!