“Veldig god service og mat”
Anmeldelse av La Strada

La Strada
Vurdert som nr. 4 av 16 Restauranter i Flekkefjord
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Vi opplevde veldig god service og imøtekommelse. Bestilte to ulike forretter og fikk disse tilpasset til det antallet vi var i tillegg til komplementaries. Spiste breiflabb til hovedrett og dette smakte fortreffelig med tilbehør og risotto. Kan anbefale dette stedet. Mye for pengene.

Dato for besøk: september 2020
Takk, kristinhagland

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi jaktet et hurtig måltid en sensommerkveld på reise sørover der valget falt på La Strada (Pizzabakeren ville vært alternativet). Hele følget ble positivt overrasket. Hyggelig, smidig og imøtekommende betjening. Vi bestilte italiensk pizza og maten kom kjapt og smakte svært godt. Sprø bunn og store, møre kjøttbiter. Lokalet er ikke det mest sjarmerende og innbydende, men det blir en liten detalj i det store bildet. Anbefales varmt!

1  Takk, kingston55
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Både bra og mindre bra - var der to ganger under besøket i Flekkefjord. Første gangen måtte vi vente drøye 30min på maten og pizzaene var veldig gode. Kjøttet skulle være medium stekt men var heller altfor gjennomstekt at det ble tørt.

Andre besøket var pizzaene brente og tørre, hadde store forventninger etter første besøk så dette ble dessverre en nedtur.

3  Takk, MarieAgelund
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2021
Anmeldt 1. april 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: april 2021

Reisende som så på La Strada, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i La Strada? Del dine erfaringer!