“Kjempehyggelig restaurant”
Anmeldelse av La Strada

La Strada
Vurdert som nr. 4 av 16 Restauranter i Flekkefjord
Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Kjempehyggelig restaurant med veldig god mat og vin. Hyggelig betjening. Kommer snart tilbake og håper hele Flekkefjord møter opp og støtter en ny flott restaurant!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 561bertils

Anmeldt 2. oktober 2020

Veldig fornøyd med både maten og servisen!
Anbefaler denne resturanten til både par, venner og familie

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Rebekkamsolheim
Anmeldt 26. september 2020

Fantastisk mat og ypperlig service! Breiflabb med risotto og rødbetpurre smakte fortreffelig. Her får du mye mat og god vin for pengene!

Dato for besøk: september 2020
Takk, hegeegaasr
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Vi opplevde veldig god service og imøtekommelse. Bestilte to ulike forretter og fikk disse tilpasset til det antallet vi var i tillegg til komplementaries. Spiste breiflabb til hovedrett og dette smakte fortreffelig med tilbehør og risotto. Kan anbefale dette stedet. Mye for pengene.

Dato for besøk: september 2020
Takk, kristinhagland
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi jaktet et hurtig måltid en sensommerkveld på reise sørover der valget falt på La Strada (Pizzabakeren ville vært alternativet). Hele følget ble positivt overrasket. Hyggelig, smidig og imøtekommende betjening. Vi bestilte italiensk pizza og maten kom kjapt og smakte svært godt. Sprø bunn og store, møre kjøttbiter. Lokalet er ikke det mest sjarmerende og innbydende, men det blir en liten detalj i det store bildet. Anbefales varmt!

1  Takk, kingston55

Reisende som så på La Strada, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i La Strada? Del dine erfaringer!