“Flekkefjords beste restaurant?”
Anmeldelse av La Strada

La Strada
Vurdert som nr. 4 av 16 Restauranter i Flekkefjord
Anmeldt 2. oktober 2020

Kjempe god pizza, lasagne og burger! Mye mat for en rimelig pris. Anbefaler alle lokale og turister å ta seg en lunch eller middag her. Vin og øl er også av ypperste kvalitet. Liker du sterk mat, vil jeg anbefale deg å bestille husets sterke saus, den var nydelig! De ansatte var høflige og svært profesjonelle!

Takk, AtleSolheim

Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Kjempehyggelig restaurant med veldig god mat og vin. Hyggelig betjening. Kommer snart tilbake og håper hele Flekkefjord møter opp og støtter en ny flott restaurant!

Takk, 561bertils
Anmeldt 2. oktober 2020

Veldig fornøyd med både maten og servisen!
Anbefaler denne resturanten til både par, venner og familie

Takk, Rebekkamsolheim
Anmeldt 26. september 2020

Fantastisk mat og ypperlig service! Breiflabb med risotto og rødbetpurre smakte fortreffelig. Her får du mye mat og god vin for pengene!

Dato for besøk: september 2020
Takk, hegeegaasr
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Vi opplevde veldig god service og imøtekommelse. Bestilte to ulike forretter og fikk disse tilpasset til det antallet vi var i tillegg til komplementaries. Spiste breiflabb til hovedrett og dette smakte fortreffelig med tilbehør og risotto. Kan anbefale dette stedet. Mye for pengene.

Dato for besøk: september 2020
Takk, kristinhagland

Reisende som så på La Strada, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i La Strada? Del dine erfaringer!