“God pizza, men litt underlig… ”
Anmeldelse av La Strada - STENGT

La Strada
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Litt underlig… slitsom middag.
Det er alltid spennende med nye steder. Vi hadde på forhånd sett på menyen som ligger på nettet og bestemt oss for hva vi ville ha. Da vi var på restauranten, ble vi fortalt at de for hadde fått en ny meny for en stud siden. Det vi ønsket oss, var ikke på den nye menyen. Vi endte med å bestille pizza.. den var god. Mens vi spiste (var inne) fikk vi besøk av to-tre innpåslitne fluer som også ville ha pizza. Det resulterte i fluejakt for hver pizzabit- noe hektisk middag. Vi lykkes ikke å få has på alle..,

Takk, 181ingerm

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fine lokaler, pusset opp i gammel stil. De hadde ikke det vi ønsket til forret. Men pizza som vi hadde til hovedrett var veldig god. Pizzaen var smaksfulle og sprø som fra en italiensk pizzeria. Stemningen ble litt ødelagt av at det kun var en servitør på jobb. Noe som resulterte i lengere ventetid på maten og var helt tomme i glassene når hovedretten var fortært. Og fikk ikke noe tilbud om noe påfyll i glass. Desserten besto av en sjokolade fondant som var god og en creme brulete som var meget mislykket( iskaldt og helt vassen på toppen) og helt smakløs

1  Takk, 945emiln
Anmeldt 8. juli 2021

Vi stopper halvveis, hver gang, i Flekkefjord for å strekke på beina. La Scala er alltid favoritten.

Barna våre sitter å mumler mmmmmmm mens de spiser og servicen er alltid hyggelig og upåklagelig.

We love this place, every time.

1  Takk, tonen168
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Et veldig hyggelig sted med god mat og god atmosfære. Følte at dette smakte litt autentisk italiensk. Så dette stedet anbefales!

1  Takk, 867pera
Anmeldt 1. juli 2021

Spiste en pepperoni pizza, den er en av de beste jeg har smakt og anbefaler på det strekeste! Grei service og.

Takk, DanyBanany_0

Reisende som så på La Strada, så også på