“Isbua på Hidra”
Anmeldelse av Isbua

Isbua
Vurdert som nr. 4 av 17 Restauranter i Flekkefjord
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi besøkte Isbua for en familiemiddag i sommerferien. Vi hadde reservert bord og ble godt mottatt av servitøren. Vikl fikk god mat og drikke til. Litt små portioner men smakte veldig godt. Det som trakk veldig ned var servicen etter vi hadde fått maten. Da ble vi glemt, og det ble dermed ikke dessert til noen eller noe mer å drikke. Vi endte opp med å betale i kassen og forlate stedet.
Vi kommer nok til å prøve igjen, men foreløpig inntrykk var skuffende.

Takk, Ivargk

Anmeldt 14. juli 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 13. juli 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 13. juli 2022 via mobile enheter

Anmeldt 3. juni 2022

Dato for besøk: juni 2022

Reisende som så på Isbua, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Isbua? Del dine erfaringer!