“Familiebesøk”
Anmeldelse av Isbua

Isbua
Vurdert som nr. 4 av 17 Restauranter i Flekkefjord
Anmeldt 4. august 2021

Tok med familie for å prøve ut den nye isbua. Fikk raskt det reserverte bordet, men måtte selv etterspørre meny etter 15 minutter. Fikk etter hvert bestilt mat som var god, men måtte selv etterspørre dessertmeny og videre spørre om å få lov til å bestille etter igjen å ha ventet unaturlig lenge. Håper servicen tar seg opp, for maten var god!

Takk, Hidravas

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Svingte innom med båten for å spise lunch. Veldig god pizza, utendørs servering og hyggelig betjening.
Kan trygt anbefales !

Takk, Lars Erik H
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelige miljø og svært oppmerksomme betjening.
Utrolig god og velkomponerte pizza. Vi ble svært overasket over kvaliteten på maten.
Plassen og maten var vert turen til Hidra.
En utflukt til Hidra og Kjirkehan for å spise pizza på Isbia kan anbefales på det sterkeste.

Takk, Askeland
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

I løpet av en ferieuke i Kirkehavn gjorde vi flere besøk med storfamilien. Her fikk vi god piggvar, lange, blåskjell og pizza. De eldste peker på at kokkens måte til å lage piggvar fra oppdrett på Feda må fremheves, mens ungdommen mener det er pizzaen fra steinovnen som er stedets fortrinn. Bryggebordene er herlige når sommeren viser seg fra sin beste side. Trivelig betjening.
Anbefales

Takk, Tengs
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi besøkte Isbua for en familiemiddag i sommerferien. Vi hadde reservert bord og ble godt mottatt av servitøren. Vikl fikk god mat og drikke til. Litt små portioner men smakte veldig godt. Det som trakk veldig ned var servicen etter vi hadde fått maten. Da ble vi glemt, og det ble dermed ikke dessert til noen eller noe mer å drikke. Vi endte opp med å betale i kassen og forlate stedet.
Vi kommer nok til å prøve igjen, men foreløpig inntrykk var skuffende.

Takk, Ivargk

Reisende som så på Isbua, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Isbua? Del dine erfaringer!