“Dårlig service og ikke spesielt god mat.”
Anmeldelse av Isbua

Isbua
Vurdert som nr. 4 av 17 Restauranter i Flekkefjord
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Det et sjelden vi har opplevd så dårlig service. Vi kom og ville bestille entrecôte. Da fikk vi beskjed om at det hadde de ikke pluss 3 andre retter var tomt. Vi bestilte mat og vin. Vinflasken ble satt på bordet uten å få tilbud om å smake, noe som er vanlig. Når maten kom ble den bare satt på bordet uten noen kommentarer. Vi bestilt fisk and chips. Altfor mye chips og lite fisk. Dårlig service hele veien og ikke spesielt god mat.

Takk, Raikatass

Anmeldt 4. august 2021

Tok med familie for å prøve ut den nye isbua. Fikk raskt det reserverte bordet, men måtte selv etterspørre meny etter 15 minutter. Fikk etter hvert bestilt mat som var god, men måtte selv etterspørre dessertmeny og videre spørre om å få lov til å bestille etter igjen å ha ventet unaturlig lenge. Håper servicen tar seg opp, for maten var god!

Takk, Hidravas
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Svingte innom med båten for å spise lunch. Veldig god pizza, utendørs servering og hyggelig betjening.
Kan trygt anbefales !

Takk, Lars Erik H
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelige miljø og svært oppmerksomme betjening.
Utrolig god og velkomponerte pizza. Vi ble svært overasket over kvaliteten på maten.
Plassen og maten var vert turen til Hidra.
En utflukt til Hidra og Kjirkehan for å spise pizza på Isbia kan anbefales på det sterkeste.

Takk, Askeland
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

I løpet av en ferieuke i Kirkehavn gjorde vi flere besøk med storfamilien. Her fikk vi god piggvar, lange, blåskjell og pizza. De eldste peker på at kokkens måte til å lage piggvar fra oppdrett på Feda må fremheves, mens ungdommen mener det er pizzaen fra steinovnen som er stedets fortrinn. Bryggebordene er herlige når sommeren viser seg fra sin beste side. Trivelig betjening.
Anbefales

Takk, Tengs

Reisende som så på Isbua, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Isbua? Del dine erfaringer!