Morten B
Anmeldelse av Maritim Fjordhotell
5,0 av 5 boblerAnmeldt 14. juli 2020via mobile enheter
Hege Hansen, MarkedsføringMaritim Fjordhotell, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 31. aug. 2020
Takk for besøket i sommer og ikke minst takk for fin anmeldelse:)
Håper vi har gleden av å se deg igjen.
    kr 2 094
0.2 km fra Maritim Fjordhotell
  • Priceline
  • Agoda.com
4.9 km fra Maritim Fjordhotell
Apartment building with reception and facilities like toilets and showers
  • Vio.com
  • Lol.travel
29.3 km fra Maritim Fjordhotell
Se flere hoteller i Flekkefjord
Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Hotellet framstår som ryddig og greit, - ujålete. Gratis parkering, lett å finne fram inne, korte avstander og effektiv betjening. Alt er i orden og velfungerende. Rommet jeg hadde var kjedelig, men rent og med rimelig nytt bad. Enkel frokost, men kvaliteten på egg og bacon var helt topp, akkurat slik jeg liker det. Fornuftig prisnivå.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Dag Willy T
BoardingPass811699, Resepsjonssjef på Maritim Fjordhotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Ci takker for fin tilbakemelding

Anmeldt 21. mai 2019

Sentralt hotell i Flekkefjord med god og gratis parkering rett utenfor døren. Senga må ha vært helt ny, for den var fantastisk god å ligge i. TV'en på rommet virket ikke, selv etter iherdige forsøk fra betjeningen. Litt skuffende at jeg da ikke fikk tilbud om å bytte rom.
Spiste hamburger i hotellets restaurant som smakte fortreffelig.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, erlingo42
Anmeldt 14. juli 2018

Sentralt koselig hotell midt i byen. Vi bodde i 5 egt med veranda og utsikt til sentrum og fjorden. Er godt kjent i denne byen så valget var lett. Parkering rett ved inngangen. Greit rom, rent og gode senger. Hyggelig betjening særlig i resepsjon og de som steller rommene. Frokosten var kjempegod. Det som trekker ned her er grillmaten. Vi kom på en fredag og sommertid er det grillmat på fredager. Vi må velge mellom fisk og kjøtt. Vi valgte kjøtt. Fikk masse tilbehør, god salat, men for oss var de få kjøttbitene en stor skuffelse. Frister ikke til gjentagelse, men kommer gjerne tilbake for å bo her.

Romtips: Fint å bo i 5 egt med veranda
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, K1133NVanneb
Anmeldt 28. mai 2018

Vi har komt til hotellet for middag etter en lang tur i Brufjell. Maten var ok men servicen var ikke i samsvar med forventninger. En dame med tyggis nesten på vei ut av munnen har tatt imot bestilling med likegyldig holdning. På et slikt sted passer det ikke med denne holdningen. Snarere på en pub. Så det ble en bismak på middagen for oss. Så er det tipssaken. Når det blir foreslått for kundene å gi tips så takker man for tipset uansett hvor stort det er. Vanlig folkeskikk.

Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Mena12345
Anmeldt 16. mai 2018

Hotellet ligger fint til ved havna. Gratis parkering, men bare sånn greit nok i fht. rom og frokost. Det som for meg trekker mest ned : Det er når du kommer utpå tidlig kveld til hotellet etter en arbeidsdag (forretningsreise), du låser deg inn på hotellrommet, og varmen slår i mot deg på nivå som ei std. god badstu. Bare det at forskjellen her, er at du kan ikke være på dette rommet før lenge etter at sola har gått ned. Så da er det bare å sette opp det viduet som var mulighet til å åpne, dra for gardinene igjen, og håpe på at sola snart går ned. Men det var hyggelig med en spasertur i havneområdet. Men slike rom er ikke verdt prisen, når temp. ikke faller under 30 grader før nærmere midnatt.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, carlhakon