Morten N
4,0 av 5 boblerAnmeldt 18. aug. 2020
Dato for oppholdet: august 2020
Hege Hansen, MarkedsføringMaritim Fjordhotell, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 31. aug. 2020
Tusen takk for flott anmeldelse. Vi er glade dere likte hotellet vårt:)
Velkommen tilbake ved en senere anledning.
    kr 2 095
0.2 km fra Maritim Fjordhotell
  • Priceline
  • Agoda.com
4.9 km fra Maritim Fjordhotell
Apartment building with reception and facilities like toilets and showers
  • Vio.com
    kr 1 711
32.6 km fra Maritim Fjordhotell
Se flere hoteller i Flekkefjord
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Ankom Flekkefjord i drittvær, men hotellet lyste opp oppholdet. Gratis parkering utenfor hotellet, ypperlig beliggenhet og et nyoppusset hotell. Superhyggelig betjening. Frokost fryktet vi var en utfordring i coronatid, men dette hadde hotellet løst med posjonservering. Veldig hyggelig besøk!

Takk, MortenB686
Hege Hansen, Markedsføring på Maritim Fjordhotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Takk for besøket i sommer og ikke minst takk for fin anmeldelse:)
Håper vi har gleden av å se deg igjen.

Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Hotellet framstår som ryddig og greit, - ujålete. Gratis parkering, lett å finne fram inne, korte avstander og effektiv betjening. Alt er i orden og velfungerende. Rommet jeg hadde var kjedelig, men rent og med rimelig nytt bad. Enkel frokost, men kvaliteten på egg og bacon var helt topp, akkurat slik jeg liker det. Fornuftig prisnivå.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Dag Willy T
BoardingPass811699, Resepsjonssjef på Maritim Fjordhotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Ci takker for fin tilbakemelding

Anmeldt 21. mai 2019

Sentralt hotell i Flekkefjord med god og gratis parkering rett utenfor døren. Senga må ha vært helt ny, for den var fantastisk god å ligge i. TV'en på rommet virket ikke, selv etter iherdige forsøk fra betjeningen. Litt skuffende at jeg da ikke fikk tilbud om å bytte rom.
Spiste hamburger i hotellets restaurant som smakte fortreffelig.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, erlingo42
Anmeldt 14. juli 2018

Sentralt koselig hotell midt i byen. Vi bodde i 5 egt med veranda og utsikt til sentrum og fjorden. Er godt kjent i denne byen så valget var lett. Parkering rett ved inngangen. Greit rom, rent og gode senger. Hyggelig betjening særlig i resepsjon og de som steller rommene. Frokosten var kjempegod. Det som trekker ned her er grillmaten. Vi kom på en fredag og sommertid er det grillmat på fredager. Vi må velge mellom fisk og kjøtt. Vi valgte kjøtt. Fikk masse tilbehør, god salat, men for oss var de få kjøttbitene en stor skuffelse. Frister ikke til gjentagelse, men kommer gjerne tilbake for å bo her.

Romtips: Fint å bo i 5 egt med veranda
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, K1133NVanneb
Anmeldt 28. mai 2018

Vi har komt til hotellet for middag etter en lang tur i Brufjell. Maten var ok men servicen var ikke i samsvar med forventninger. En dame med tyggis nesten på vei ut av munnen har tatt imot bestilling med likegyldig holdning. På et slikt sted passer det ikke med denne holdningen. Snarere på en pub. Så det ble en bismak på middagen for oss. Så er det tipssaken. Når det blir foreslått for kundene å gi tips så takker man for tipset uansett hvor stort det er. Vanlig folkeskikk.

Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner