Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Forferdelig DåRLIG service i baren. Har vært her flere ganger, men aldri opplevd maken på rot for å bestille noen drinker. Plassen har alltid vært på topp, men pr dags dato anbefaler jeg ikke lenger denne plassen. Snakket med restaurantsjefen og lurer egentlig på hvordan hun fikk denne stillingen. Tirsdagsgettetmiddag og lite folk og har nå ventet 30 minutt på drinker fra menyen, som du skulle tro di kunne lage, men tydeligvis kan di ikke det. Forlot plassen umiddelbart etter 1 drink.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, TomOftedal
Anmeldt 21. juli 2021

Var ute en mandagskveld sammen med noen venner, vi bestilte champagne til 1100kr og 5 min senere ble vi bedt om å dra, fordi «vi visste jo at det var 20 årsgrense». Dette var noe vi ikke var blitt opplyst om da vi bestilte. Det var så vidt vi fikk 5 minutter på å drikke opp champagnen og vi fikk heller ikke tilbud om å få pengene tilbake. Etter mye om og men, fikk vi halvparten tilbake.
Til en annen gang kan det være greit å opplyse kundene om at det er 20 årsgrense før de bestiller, og uansett opptre på en høflig måte.

Takk, mirasunde
Anmeldt 13. juli 2021

Mitt aller første besøk i Flekkefjord, og Maritim Fjordhotell ligger nydelig til ved bredden av "elva" som deler byen i to. Luftig og fin resepsjon som også ligger i tilknytning til en populær restaurant. Ble tatt i mot av svært vennlig og trivelig betjening.

Rommet mitt så nyoppusset ut - moderne og reint. Jeg hadde også bestilt rom med veranda. Dessverre fikk ikke jeg et av rommene som vendte ut mot elva, men i og med at det pøsregnet under hele oppholdet, fikk jeg ikke så mye nytte av veranda uansett :) Senga var deilig å ligge i!

Kunne ønska meg en liten skrivepult og nattbord, men dette finnes sikkert i andre romtyper. Det må likevel sies at prisen var forholdsvis stiv med tanke på romstørrelsen.

Hotellet kan absolutt anbefales!

Takk, Rune H
Anmeldt 23. mai 2021

Fantastiske rom. Top madrasser. Stille beliggenhet. Restauranten hadde utsøk5 mat. spist oksekjake som varmt kan anbefales. Profesjonell og serviseinnstilt personale. Ikke noe å sette fingeren på. All helt supert.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Gøsta G
Anmeldt 26. oktober 2020 via mobile enheter

Veldig bra service på hotellet, ble tildelt suiten ved ankomst. Lunt og koselig hotell som er nyoppussa. Valgte å spise middagen på hotellet begge kveldene da dette var noe av det beste vi har smakt.
Ble tilbudt coffee to go ved utsjekk, er de små tingene som gjør et slik opphold perfekt. Kommer garantert tilbake!!!

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, GryN31