eDreams
Priceline
Trip.com
1924 av 106 anmeldelser
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Et veldig koselig hotell med fantastisk service. Dette hotellet har også en «skjult» skatt da de har en restaurant som må være en av de beste vi har i Norge.! Har spist her mange ganger og de leverer hver gang. Kamskjellene er verdt turen i seg selv.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 737bj_rn_
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Vi fikk anbefalt hotellet av en fetter av meg og vi ble ikke skuffet. Hotellet er relativt nylig totaloppusset på en fortreffelig og stilfull måte. Flott rom fikk vi, men badet var litt trangt, spesielt dusjen var i trangeste laget for en voksen mann. Vi hadde to overnattinger og fikk nyte en meget bra frokost begge morgenene. Hyggelig betjening møtte vi også på vårt opphold på hotellet.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, tosbak
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Sjarmerende flott hotell. Hotellet er veldig flott innredet og for de av oss som foretrekker gamle erverdige hotell er dette ett must hyggelig betjening og god frokost. Vil også nevne takterrassen som bør besøkes . Alt i alt ett veldig flott og koselig hotell som absolutt kan anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, tor56Haugesund
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde en natt her, vi kom på formiddagen å skulle videre i bryllup. Fikk sjekke inn før avtalt tid. Koseligt hotell med koseligt personal. Frokosten var noe enkel/kjedelig så det trekker ned. Svært gode senger bla.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, AlexandraEikeskog
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Fint hotell i rolig gate, midt i sentrum av Flekkefjord. Rask innsjekk og store rom. Bra restaurant i 1. Etg, og hyggelig betjening. Fint bad på rommet og bra renhold. Beste hotellet i byen. Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Nils Erik J
Stein E, Owner på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen igjen!