Expedia.comUSD 199
eDreams
Priceline
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

En vennegjeng besøkte byen og overnattet. Trivelig hotell og veldig hyggelig betjening. Sentralt og flott. Vi hadde middag i restauranten på kvelden. Flott servering, og aldeles nydelig mat Veldig fornøyd gjeng

2  Takk, gretheo388
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Et meget hyggelig bekjentskap! Super stab, flott pusset opp og personlig service. I Hollenderbyen- det hyggeligste området i Flekkefjord. Kan anbefales på det varmeste!!! Et sjeldent hyggelig hotell sammenlignet med andre norske hoteller.

2  Takk, ceciliel720
Anmeldt 11. juni 2020

Svært hyggelig service og atmosfære. Vi fikk tårnrom med sjarm. Alt virker stilfullt, ryddig og rent. Og breiflabben var nydelig anrettet med fantastisk smak. Dette er et sted vi vil anbefale til alle kjente å legge inn i reiseruta.

Romtips: Fredelig overalt virker det som, men tårnrommet var jo spesielt hyggelig.
Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 246odda
Anmeldt 27. november 2019 via mobile enheter

Midt i sjarmerende Flekkefjord ligger denne perlen av et hotell som oser av sjarm og hygge. Fantastisk mat og et personale med høyt servicenivå. God seng. En spasertur i området anbefales. Et av mine absolutt favoritthotell.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, knutogsusannes_
Anmeldt 1. november 2019 via mobile enheter

Bodde her i en ukes tid, og hadde et veldig bra opphold. Rent og pent på rommet, fint og oppusset rom. Betjeningen var veldig hyggelig og imøtekommende.

Frokosten var veldig grei, var ikke enormt utvalg, men stort sett noe til enhver smak.

Noe som trakk ned litt for min del, var at det var endel støy fra puben som ligger i førsteetasjen i samme bygg og ute i gaten.
Her hadde det virkelig gjort seg med litt mer lydisolerende vinduer

Alt i alt et hotell jeg kan anbefale videre til andre som er på utkikk etter et hotell i området.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Selfuno