eDreamsUSD 174
FindHotelUSD 197
Agoda.comUSD 197
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Nyoppussede Grand hotell i Flekkefjord er et fascinerende hotell. Nydelig pusset opp, suverene medarbeidere med god service i alle ledd. Middagen er like god som alt annet der. Vi spiste breiflabb. Nydelig. Vi kommer plutselig tilbake

2  Takk, ovebru63
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger litt tilbaketrukket men allikevel sentralt. Nyoppusset, noe som var lett å se, det var blitt gjennomført på en veldig pen måte. Rommet var fantastisk flott, veldig gode senger og uten bråk fra utsiden ble det en rolig og god natt.
Enkel men mer enn god nok frokostbuffe, veldig hyggelig betjening.
Kan virkelig anbefales

2  Takk, BearTrondheim
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

En vennegjeng besøkte byen og overnattet. Trivelig hotell og veldig hyggelig betjening. Sentralt og flott. Vi hadde middag i restauranten på kvelden. Flott servering, og aldeles nydelig mat Veldig fornøyd gjeng

2  Takk, gretheo388
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Et meget hyggelig bekjentskap! Super stab, flott pusset opp og personlig service. I Hollenderbyen- det hyggeligste området i Flekkefjord. Kan anbefales på det varmeste!!! Et sjeldent hyggelig hotell sammenlignet med andre norske hoteller.

2  Takk, ceciliel720
Anmeldt 11. juni 2020

Svært hyggelig service og atmosfære. Vi fikk tårnrom med sjarm. Alt virker stilfullt, ryddig og rent. Og breiflabben var nydelig anrettet med fantastisk smak. Dette er et sted vi vil anbefale til alle kjente å legge inn i reiseruta.

Romtips: Fredelig overalt virker det som, men tårnrommet var jo spesielt hyggelig.
Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 246odda