Gratis avbestilling frem til 26.08.22
FindHotelUSD 198
eDreamsUSD 208
Anmeldt 1. april 2021 via mobile enheter

Det beste hotell om du vil ha litt utenom de "vanlige" hoteller. Spekket med sjel og historie samt service som er ut over forventningene. Virkelig god restaurant som kan anbefales. Jeg har dette som bankers når jeg er er i traktene.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, Kurt-on-tour
Anmeldt 8. mars 2021 via mobile enheter

Overnatting lørdag-søndag sammen med tenåringssønn. God service, nydelig og kjemperent rom, stille og fredelig beliggenhet samtidig som det er midt i byen med kort vei til alt. Deilig mat. Toppscore på alt!

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, JSGH
Anmeldt 20. februar 2021 via mobile enheter

Veldig koselig og hyggelig hotell. Serviceinnstilte folk i resepsjonen. Rene og trivelige rom. Beliggenheten er helt topp. Hadde middag i restauranten og det anbefales. Veldig godt måltid. Kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: februar 2021
2  Takk, beatev115
Anmeldt 23. januar 2021 via mobile enheter

Rolige tider for hotellopphold. Oppfatter hotellet med gode koronatiltak og følte meg ikkje utrygg der. Flotte og reine rom.
Sentral beliggenhet er også positivt.
God middag, men porsjon var litt liten.
Enkel og god frokost. Kan absolutt anbefale hotellet og kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, karlhelge
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Hotellet er fint, mye sjarm både i fellesareal og på hotellrom. Gode senger. Middagen smakte nydelig, desserten var også god. De ansatte er imøtekommende og hyggelige. Noe trekk for en kjedelig og sparsommelig frokost.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, leonorea2016