Booking.comUSD 208
TripadvisorUSD 198
FindHotelUSD 198
eDreamsUSD 208
Anmeldt 2. august 2021

Veldig fint og velholdt hotell.
Fine og store rom.
Grei frokostbuffet.
Høflig og serviceinnstilt personale.
Fin beliggenhet og parkeringsmuligheter like i nærheten.
Trakk noe ned at det ikke var ledig for å spise middag i restauranten. Stod også ved bestilling at det var gratis parkering tilknyttet hotellet, men der var det også fullt. Personalet var veldig behjelpelig med å finne andre parkeringsmuligheter i nærheten.
Kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, PaNda9721
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fikk et nydelig rom med god plass, tårn-karnapp og boblebad (det var nok over standard-nivå, men slett ikke dyrt). Hotellet er velholdt og nyoppusset, betjeningen var hjelpsom og overstrømmende, og frokosten hadde godt utvalg. Dette var en hyggelig overraskelse!

Romtips: Fikk hjelp til å parkere billig ved brannstasjonen. Mye enveiskjørt og smale gater, så det var nyttig! Velg gjerne juniorsuiten!
1  Takk, OyvindMG
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet og god restaurant!
Litt lite parkering. Bestill bord på restauranten.
Gode senger og ok rom.
En fin takterasse. Ta med et glass og nyt på takterrassen i 4 etasje.
Frokosten har bra utvalg og høy kvalitet.
Vi var her 2 døgn og har hatt et fint opphold.
Hit kommer vi igjen.

Takk, Askeland
Anmeldt 1. april 2021 via mobile enheter

Det beste hotell om du vil ha litt utenom de "vanlige" hoteller. Spekket med sjel og historie samt service som er ut over forventningene. Virkelig god restaurant som kan anbefales. Jeg har dette som bankers når jeg er er i traktene.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, Kurt-on-tour
Anmeldt 8. mars 2021 via mobile enheter

Overnatting lørdag-søndag sammen med tenåringssønn. God service, nydelig og kjemperent rom, stille og fredelig beliggenhet samtidig som det er midt i byen med kort vei til alt. Deilig mat. Toppscore på alt!

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, JSGH