Anmeldt 16. juli 2018

Vi bodde her iforbindelse med barnevandrerstien fra Kvinesdal. Når vi ankom, virket det som rommet ikke var luftet på lenge. Det luktet veldig røyk her og det var ikke en god opplevelse. Leiligheten var heller ikke skikkelig rengjort og det var askebegre på utsiden, som var mange måneder gamle. Ellers er de ansatte meget serviceinnstilte og plassen ligger vakkert til med vannet.

Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Kurtnorthman
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Fin plass med vann og fin natur. Problemet er at hele stedet trenger å renoveres. Var her for 15 år siden, fint og rent. Vi trives godt. Var her 3 dager i august, leide leilighet. 2 soverom og liten stue. Vi betalte ekstra for sengetøy og håndklær, greit nok. Dyner og puter var skikkelig skitne, fulle av flekker. Flekkete madrasser. Ganske uapetittelige synes vi. Gulvet skal vaskes ved avreise. Har aldri vasket så mye støv og skitt for over 1000 kr natta. Sa i fra i resepsjonen, men ingen kom for å se hvordan det så ut. Kommer nok ikke tilbake selv om vi synes beliggenheten er bra og nær Flekkefjord der vi har venner og familie.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, K1133NVanneb
Anmeldt 21. august 2016 via mobile enheter

Egenes Camping ligger nydelig til rett utenfor Flekkefjord og er synlig fra R39. Den har flotte fasiliteter, plassen er solrik og to flotte små badeplasser ved vannet. Her finner du tilbud for både voksne og barn med lekeplass og trampoline for de unge,og for hele familien en liten kafé om kvelden med mat og drikke. En liten butikk finnes også. For telt finnes eget lite hus med kaffe koker, kokeplate og Micro ovn. For vogner og bobil er det flotte plasser med strøm. Det finnes 2 små hytter og 1 stor. Kan anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, hfuren
Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Enkel gatekjøkken mat med alkohol. Alltid rent kjøkken. Flinke folk. Finest i pent vær og uteservering . Ok priser. Liten butikk med basisvarer matvarer og leker til sommeren for barn. 3 badestrender, rent vann. Grill til eget bruk. Anbefales

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Inger S