“Hyggelig kafé”
Anmeldelse av Kaffeborsen

Kaffeborsen
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Flekkefjord
Anmeldt 15. januar 2019

En liten kafé med godt utvalg av kaffe og bakevarer. I tillegg har de faktisk rett til å servere alkohol, så et lite glass vin om du ikke er glad i kaffe funker helt bra. Til og med utvalg av glutenfrie matvarer - selv om det fleste var med melk. Det er forholdsvis lite lokale, men godt innredet slik at vi kunne sitte i fred og støynivået var ikke høyt. Det er her du nyter en kaffe etter jobb, og lar tankene fly :-)

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Vegar V

Anmeldt 20. august 2018

Brukte stedet begge dagene vi var i Flekkefjord. Første dagen kun som kaffebar, men andre dagen spiste vi lunch.
Fruens kyllingsalat falt i smak. Min burger var helt ok, men jeg synes ikke den var helt storveis. Smaksmessig god, men litt tørr og hard burger. Kanskje lytt for lenge stekt?

Dato for besøk: august 2018
Takk, tosbak
Anmeldt 13. september 2017 via mobile enheter

Her kommer jeg igjen og igjen fordi kaffen er god, maten er deilig og det er hyggelige medarbeidere.
Det henger ofte bildeutstillinge på veggene.
Du føler deg alltid velkommen!

Dato for besøk: september 2017
Takk, Belinda31
Anmeldt 3. september 2017 via mobile enheter

Kafeen ligger sentralt til i Flekkefjord, nært havet og har en bra utekafe. Lokalet er helt greit, rent og ryddig. Det som trekker ned er støyen fra kjølediskene. Veldig god chailatte med kanel som virkelig er å anbefale. Krydderkaka kan nok bli ferskere så man slipper å spise den med kniv og gaffel flere ganger. Tross alt dette, en bra kafe.

Dato for besøk: september 2017
Takk, siljek2
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Var innom Flekkefjord og bestemte oss for å gå hit for å spise fiskesuppe til lunch.

Fiskesuppen var veldig god og kom med godt brød til, så kan anbefales!

Kunne muligens vært litt mer fisk/reker etc i suppen, og litt tynn konsistens, men smaken var veldig god.

Litt stive priser, men er jo slik overalt for tiden.

Bør prøves :-)

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Pål C

Reisende som så på Kaffeborsen, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Kaffeborsen? Del dine erfaringer!