“Elendig service!”
Anmeldelse av Kaffeborsen

Kaffeborsen
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Flekkefjord
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Etter en hel evighet og to etterlysninger av vår bestilling, fikk vi til slutt maten på bordet. Brent, tørr og smakløs pizza og en skikkelig dårlig burger! Vi fikk heller ingen beklagelse fra betjeningen på glemt bestilling og heller ingen "plaster på såret". Det hadde hjulpet mye på inntrykket av stedet med en unnskyldning og en kaffe på huset, tross dårlig mat. Elendig service her altså!

1  Takk, Hanne E

Anmeldt 28. desember 2020 via mobile enheter

En fantastisk Club sandwich sammen med et godt glass hvitvin som balanserte fint. Trivelig atmosfære. Deilig lunsj!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, aslet2014
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Topp lunsj (club sandwich) med nydelig kaffe til. Vi delte lunsjen og fikk hver sin porsjon med chips selv om vi bare bestilte/betalte for 1.

Topp service.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 173sveinb
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og min mann stoppet i Flekkefjord for å titte litt rundt og ta en lunsj en dag i juli. Sola skinte og vi ville finne en plass med uteservering. Valget falt på Kaffebørsen. Uteserveringen er hyggelig plassert ved sjøen. Man går inn og bestiller, så serveres man ved bordet.

Min mann valgte et av ostesmørbrødene de hadde, og jeg valgte Club Sandwich. Ostesmørbrødet til min mann var helt greit, mens Club Sandwichen ikke var i nærheten av en original Club Sandwich. Nei dette ble en skuffelse i en ellers veldig hyggelig by.

Takk, LineH79
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestillte gresk kyllingsalat og kreolsk pasta. Begge deler ble en middelmådig opplevelse. Den kreolske pastaen ble servert mer som en suppe, der det var mer saus enn pasta. Sausen var heller ikke spesielt smakfull og levde derfor ikke opp til forventningene

1  Takk, Travel588716

Reisende som så på Kaffeborsen, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Kaffeborsen? Del dine erfaringer!