“Bør styre unna denne!”
Anmeldelse av Kaffeborsen

Kaffeborsen
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Flekkefjord
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

En kjapp lunsj? Har vært i Flekkefjord i sommer og prøvd å spise på de fleste stedene her, men dette stedet er virkelig ikke bra.
Prøvde meg på en Gresk kyllingsalat, helt krise og ingenting som minner om noe gresk da de fire bladene med crisp salat bader i vann og smakløs olje. Tror de også har funnet den billigste fetaosten de kunne for den smaker jo ingenting.. Focacciaen som ble servert ved siden av var også fryktelig tørr og muligens fra dagen før??

Beklager til dere som står på kjøkkenet her, men her må dere virkelig klype dere selv i armen, for dette var ikke ikke bra. En liten salat med noen få biter brød, minimalt med salat og som koster 175,- !!! Ikke bra!

1  Takk, bj_rnl922

Anmeldt 20. juli 2021

Tok veldig lang tid med maten, finnes bedre steder i Flekkefjord. Dette var ikke en god opplevelse, bedre å gå på Kina restauranten rett på hjørne.

2  Takk, williamlN1107HK
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Etter en hel evighet og to etterlysninger av vår bestilling, fikk vi til slutt maten på bordet. Brent, tørr og smakløs pizza og en skikkelig dårlig burger! Vi fikk heller ingen beklagelse fra betjeningen på glemt bestilling og heller ingen "plaster på såret". Det hadde hjulpet mye på inntrykket av stedet med en unnskyldning og en kaffe på huset, tross dårlig mat. Elendig service her altså!

1  Takk, Hanne E
Anmeldt 28. desember 2020 via mobile enheter

En fantastisk Club sandwich sammen med et godt glass hvitvin som balanserte fint. Trivelig atmosfære. Deilig lunsj!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, aslet2014
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Topp lunsj (club sandwich) med nydelig kaffe til. Vi delte lunsjen og fikk hver sin porsjon med chips selv om vi bare bestilte/betalte for 1.

Topp service.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 173sveinb

Reisende som så på Kaffeborsen, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Kaffeborsen? Del dine erfaringer!