“Overser kunder, nekter å gi ut mat selv om man har betalt”
Anmeldelse av Piri-Piri

Piri-Piri
Vurdert som nr. 13 av 17 Restauranter i Flekkefjord
Kjøkken: Hurtigmat
Anmeldt 7. august 2021

Ventet over en time på mat mens andre som bestilte samme mat fikk etter noen minutter. Selger nektet meg maten min, etterlyste maten ca hver 10 minutt, viste til og med bankutskrift. Selgeren fortsatte å vifte meg bort. Så at det samme skjedde med en annen person også. Selgeren hånet meg og ødela opplevelsen totalt.

Takk, 654st_leb

Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Byens beste kebab. Hyggelig personale og tilgjengelige lokaler. En garantert redning dagen derpå, eller etter en fuktig kveld på byen.

2  Takk, Sognepresten
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Stakk innom etter fjelltur, og det smakte fantastisk godt! Testet både kebabrull og superrull og begge var kjempegode! Fant frem ved hjelp av GPS, men skilt på bygningen hadde gjort seg..

2  Takk, 845geirj
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

God og rask matTok en pizza her etter ett skuffende besøk på en av byen andre pizza steder.
Piri-piri var helt topp☺️

Takk, Brede_anholt
Anmeldt 4. september 2019

En god kebabsjappe! Jeg kan anbefale nr. 34 "Shawarmatallerken". Smaker aldeles fortreffelig. Ellers er Rullekebaben også meget god. Artig at de tilbyr sånne gigantiske størrelser på de største pizza'ene.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Regine H

Reisende som så på Piri-Piri, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Piri-Piri? Del dine erfaringer!