En opplevelse alle bør unne seg.

Dette er en av de fineste naturopplevelser jeg kan huske. Desverre var bare halve banen åpen, men... les mer

Anmeldt 28. juli 2023
henrikk678
Lillesand, Norge
Gøy! Men null smittevern.

Dette var veldig morsomt og en fin tur når vi først kom i gang. Syklingen kan de fleste klare med... les mer

Anmeldt 31. juli 2020
126mette
Oslo, Norge

Anmeldt 20. april 2019

Glimrende opplevelse for store og små i flotte naturomgivelser.
Passer for alle...… store og små, gamle og unge da dette er ikke spesielt krevende fysisk.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, SteinRogerB
Anmeldt 5. desember 2018

Dette var en ny og positiv oplevelse.Passer for voksne,barn og familier.Rett og slett bare gøy og med fine naturopplevelser underveis.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Roger G
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde en strålende tur med Dresinsykling på gamle skinner i Flekkefjord. Flott opplevelse som absolutt anbefales. ikke noe utfordrende løype, så dette kan de fleste være med på !!

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Sunhome74
Anmeldt 26. juli 2018

Var her sammen med mange venner. Helt spesielt å sykle på togskinnene og det var en utrolig fin og sosial tur. Det er akkurat passe tungt og går akkurat passe fort. Anbefales sterk å ta denne opplevelsen.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, hlaud
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Dette kan anbefales. Jeg liker å sykle. Dette var en helt ny opplevelse. Hadde med en kjentmann som fortalte underveis og vi hadde en hyggelig tur. Turen kan virkelig anbefales. God sykkeltur på dresin.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, SolveigSykkel