Gøy! Men null smittevern.

Dette var veldig morsomt og en fin tur når vi først kom i gang. Syklingen kan de fleste klare med... les mer

Anmeldt 31. juli 2020
126mette
Oslo, Norge
Kjekt for hele familien

Veldig fin måte å oppleve banen på. Kjekt for hele familien, vi hadde med barn i alderen 4-7 år... les mer

Anmeldt 27. juli 2020
MarieHov88
London, Storbritannia

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Kjekk sykkeltur på dresin. Dresinene var lette og sykle. Kaldt og mørkt i tunnelene, et godt tips er derfor å ta med egen kraftig hodelykt. Ingen steder å kjøpe mat eller snacks langs ruten. Det er derfor lurt å ta med egen mat

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Travel588716
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk tur i nydelig vær. Vi traff jo en utrolig mann som la alt til rette for oss som er godt voksne og ikke helt i topp form. Takk til Karl Frederik, du er en ener og gjorde turen vår helt topp. Hvis alt blir lagt til rette passer jo dette for gamle og unge. Vi så barn ned til ett år. Anbefales på det varmeste. Vi kjørte bare en vei! Mest nedover.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Lise H
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Anbefaler denne turen - litt mosjon men mest gøy.
Turen tar ca fire timer - alle må snu samtidig etter nøyaktig to timer uavhengig av hvor langt en har syklet. Fine steder å stoppe for å spise matpakke. Ta med jakke - det er kaldt (og veldig mørkt!) i tunellene.
Dårlig kart og lite informasjon om turen både på Internett og på info-arket trekker ned. Kartet sier ingenting om stigninger, tuneller, lengde på tuneller (den lengste var over 1100 meter og kom veldig plutselig), fine stoppesteder etc.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, meretes2016
Anmeldt 20. april 2019

Glimrende opplevelse for store og små i flotte naturomgivelser.
Passer for alle...… store og små, gamle og unge da dette er ikke spesielt krevende fysisk.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, SteinRogerB
Anmeldt 5. desember 2018

Dette var en ny og positiv oplevelse.Passer for voksne,barn og familier.Rett og slett bare gøy og med fine naturopplevelser underveis.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Roger G