Gøy! Men null smittevern.

Dette var veldig morsomt og en fin tur når vi først kom i gang. Syklingen kan de fleste klare med... les mer

Anmeldt 31. juli 2020
126mette
Oslo, Norge
Kjekt for hele familien

Veldig fin måte å oppleve banen på. Kjekt for hele familien, vi hadde med barn i alderen 4-7 år... les mer

Anmeldt 27. juli 2020
MarieHov88
London, Storbritannia

Anmeldt 17. juli 2020

Helt fantastisk opplevelse! Vi sjekket nettet, men der var det stengt for booking! De har ordinære avganger 12 og 16. Så vi ringte og fortalte vi hadde så lyst å kjøre denne fabelaktige dresin opplevelsen. Så de spurte om vi kunne møte 08 på morgenen, for da å kunne kjøre dresin bare oss. Selvsagt kunne vi det! Og FOR en service! Så er det fullt på nettet, en telefon! De er super hyggelige og serviceminded! Terningkast 6!!

Takk, svendtore
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Super service og hyggelig betjening. Fantastisk natur Det fungerte bra med rullestolen på, men det ble tungt å trå. Kunne vært ekstra kjekt med litt drahjelp av en hjelpemotor e.l. For det er nesten bare oppover Vi klarte å sykle halvveis og fikk hjelp til å snu. Hjemover gikk det i superfart og både barn og voksne var enige om at dette var en fin opplevelse, selv om vi kommer til å være litt støle i morgen

Takk, Yrf1972
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Kjekk sykkeltur på dresin. Dresinene var lette og sykle. Kaldt og mørkt i tunnelene, et godt tips er derfor å ta med egen kraftig hodelykt. Ingen steder å kjøpe mat eller snacks langs ruten. Det er derfor lurt å ta med egen mat

1  Takk, Travel588716
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk tur i nydelig vær. Vi traff jo en utrolig mann som la alt til rette for oss som er godt voksne og ikke helt i topp form. Takk til Karl Frederik, du er en ener og gjorde turen vår helt topp. Hvis alt blir lagt til rette passer jo dette for gamle og unge. Vi så barn ned til ett år. Anbefales på det varmeste. Vi kjørte bare en vei! Mest nedover.

Takk, Lise H
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Anbefaler denne turen - litt mosjon men mest gøy.
Turen tar ca fire timer - alle må snu samtidig etter nøyaktig to timer uavhengig av hvor langt en har syklet. Fine steder å stoppe for å spise matpakke. Ta med jakke - det er kaldt (og veldig mørkt!) i tunellene.
Dårlig kart og lite informasjon om turen både på Internett og på info-arket trekker ned. Kartet sier ingenting om stigninger, tuneller, lengde på tuneller (den lengste var over 1100 meter og kom veldig plutselig), fine stoppesteder etc.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, meretes2016