Gøy! Men null smittevern.

Dette var veldig morsomt og en fin tur når vi først kom i gang. Syklingen kan de fleste klare med... les mer

Anmeldt 31. juli 2020
126mette
Oslo, Norge
Fantastisk opplevelse

Anmeldt 24. juli 2020
bjonor
Fredrikstad, Norge

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk tur i et fantastisk område.Et imponerende byggverk som er virkelig verdt og oppleve. Litt tung start fra Flekkefjord og opp til høyeste punkt. Deretter var resten av turen bare morsom. Mange flotte tunneler, og flott utsikt på store deler av turen. Eneste minus er setene på dresinene, de kan med fordel byttes ut

1  Takk, bjonor
Anmeldt 17. juli 2020

Helt fantastisk opplevelse! Vi sjekket nettet, men der var det stengt for booking! De har ordinære avganger 12 og 16. Så vi ringte og fortalte vi hadde så lyst å kjøre denne fabelaktige dresin opplevelsen. Så de spurte om vi kunne møte 08 på morgenen, for da å kunne kjøre dresin bare oss. Selvsagt kunne vi det! Og FOR en service! Så er det fullt på nettet, en telefon! De er super hyggelige og serviceminded! Terningkast 6!!

Takk, svendtore
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Super service og hyggelig betjening. Fantastisk natur Det fungerte bra med rullestolen på, men det ble tungt å trå. Kunne vært ekstra kjekt med litt drahjelp av en hjelpemotor e.l. For det er nesten bare oppover Vi klarte å sykle halvveis og fikk hjelp til å snu. Hjemover gikk det i superfart og både barn og voksne var enige om at dette var en fin opplevelse, selv om vi kommer til å være litt støle i morgen

Takk, Yrf1972
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Kjekk sykkeltur på dresin. Dresinene var lette og sykle. Kaldt og mørkt i tunnelene, et godt tips er derfor å ta med egen kraftig hodelykt. Ingen steder å kjøpe mat eller snacks langs ruten. Det er derfor lurt å ta med egen mat

1  Takk, Travel588716
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk tur i nydelig vær. Vi traff jo en utrolig mann som la alt til rette for oss som er godt voksne og ikke helt i topp form. Takk til Karl Frederik, du er en ener og gjorde turen vår helt topp. Hvis alt blir lagt til rette passer jo dette for gamle og unge. Vi så barn ned til ett år. Anbefales på det varmeste. Vi kjørte bare en vei! Mest nedover.

Takk, Lise H