Gøy med aktiv opplevelsesferie

Dette var virkelig en flott opplevelse og ett minne for livet. Anbefales på det sterkeste. Jeg og... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Ida S
En opplevelse alle bør unne seg.

Dette er en av de fineste naturopplevelser jeg kan huske. Desverre var bare halve banen åpen, men... les mer

Anmeldt 28. juli 2023
henrikk678
Lillesand, Norge

Anmeldt 27. juli 2020

Veldig fin måte å oppleve banen på. Kjekt for hele familien, vi hadde med barn i alderen 4-7 år. Det regnet veldig men vi var godt kledd og hadde poser på skoene til de voksne. For de som evt ikke er det ved regn hadde det vært praktisk å kunne låne/leie/kjøpe regnponcho eller lignende. Regnet gjorde at det var mange spennende fosser på veien som sprutet litt på oss og rennende vann over inngang og utgang til tunnelene, barna synes det var veldig gøy. De likte også å få lyse med lyktene inne i tunellene, noen var litt skumle men de ble fort vant til de (litt kaldt der inne, greit med gode klær spesielt for de som sitter i ro og ikke sykler).

Litt tungt å sykle opp til midtpunktet (kan være lurt med en liten lunsj/godbit der, på Flekkelid) men desto gøyere ned igjen!

Takk, MarieHov88
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk tur i et fantastisk område.Et imponerende byggverk som er virkelig verdt og oppleve. Litt tung start fra Flekkefjord og opp til høyeste punkt. Deretter var resten av turen bare morsom. Mange flotte tunneler, og flott utsikt på store deler av turen. Eneste minus er setene på dresinene, de kan med fordel byttes ut

2  Takk, bjonor
Anmeldt 17. juli 2020

Helt fantastisk opplevelse! Vi sjekket nettet, men der var det stengt for booking! De har ordinære avganger 12 og 16. Så vi ringte og fortalte vi hadde så lyst å kjøre denne fabelaktige dresin opplevelsen. Så de spurte om vi kunne møte 08 på morgenen, for da å kunne kjøre dresin bare oss. Selvsagt kunne vi det! Og FOR en service! Så er det fullt på nettet, en telefon! De er super hyggelige og serviceminded! Terningkast 6!!

1  Takk, svendtore
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Super service og hyggelig betjening. Fantastisk natur🥰 Det fungerte bra med rullestolen på, men det ble tungt å trå. Kunne vært ekstra kjekt med litt drahjelp av en hjelpemotor e.l. For det er nesten bare oppover🙈 Vi klarte å sykle halvveis og fikk hjelp til å snu. Hjemover gikk det i superfart og både barn og voksne var enige om at dette var en fin opplevelse, selv om vi kommer til å være litt støle i morgen😅

Takk, Yrf1972
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Kjekk sykkeltur på dresin. Dresinene var lette og sykle. Kaldt og mørkt i tunnelene, et godt tips er derfor å ta med egen kraftig hodelykt. Ingen steder å kjøpe mat eller snacks langs ruten. Det er derfor lurt å ta med egen mat

1  Takk, Travel588716