Gøy! Men null smittevern.

Anmeldt 31. juli 2020
126mette
Oslo, Norge
Kjekt for hele familien

Anmeldt 27. juli 2020
MarieHov88
London, Storbritannia

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Dette var veldig morsomt og en fin tur når vi først kom i gang. Syklingen kan de fleste klare med to voksne på sykkelen. Mange fine utsiktspunkter underveis. Derimot reagerte jeg på mangelen på smittevern på startpunktet. Folk sto tett i tett i kø inn gjennom en trang dør, samtidig som andre gikk inn og ut av den samme døra for å hente utstyr til turen. Utstyr og registrering foregikk i et ganske lite, trangt rom og det ble umulig å holde avstand. Tips til arrangøren: Marker avstand på 1 meter der køen er. Oppfordre folk til å kun sende en person fra hver gruppe inn for å registrere seg. Ha gjerne en person til å organisere køen, gjerne slik at den som er nr 2 i køen står utenfør døra (ikke i døråpningen). Ellers er banen en fin opplevelse! Man kunne gjerne fått litt bedre info på forhånd, jeg ble overraska over hvor mørkt det var i tunnellene og hvor mye det bråkte. Hadde vært fint om det sto skilt før alle tunnellene med hvor lange de er. Og kanskje kunne man hatt litt flere reflekser i noen tunneller, f eks dyrefigurer for barna, eller markering av hvor langt inn i tunnellen man har kommet. Alt i alt, kjempefin tur og gøy å sykle, med noe uutnyttet potensisle.

Takk, 126mette
Anmeldt 27. juli 2020

Veldig fin måte å oppleve banen på. Kjekt for hele familien, vi hadde med barn i alderen 4-7 år. Det regnet veldig men vi var godt kledd og hadde poser på skoene til de voksne. For de som evt ikke er det ved regn hadde det vært praktisk å kunne låne/leie/kjøpe regnponcho eller lignende. Regnet gjorde at det var mange spennende fosser på veien som sprutet litt på oss og rennende vann over inngang og utgang til tunnelene, barna synes det var veldig gøy. De likte også å få lyse med lyktene inne i tunellene, noen var litt skumle men de ble fort vant til de (litt kaldt der inne, greit med gode klær spesielt for de som sitter i ro og ikke sykler).

Litt tungt å sykle opp til midtpunktet (kan være lurt med en liten lunsj/godbit der, på Flekkelid) men desto gøyere ned igjen!

Takk, MarieHov88
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk tur i et fantastisk område.Et imponerende byggverk som er virkelig verdt og oppleve. Litt tung start fra Flekkefjord og opp til høyeste punkt. Deretter var resten av turen bare morsom. Mange flotte tunneler, og flott utsikt på store deler av turen. Eneste minus er setene på dresinene, de kan med fordel byttes ut

1  Takk, bjonor
Anmeldt 17. juli 2020

Helt fantastisk opplevelse! Vi sjekket nettet, men der var det stengt for booking! De har ordinære avganger 12 og 16. Så vi ringte og fortalte vi hadde så lyst å kjøre denne fabelaktige dresin opplevelsen. Så de spurte om vi kunne møte 08 på morgenen, for da å kunne kjøre dresin bare oss. Selvsagt kunne vi det! Og FOR en service! Så er det fullt på nettet, en telefon! De er super hyggelige og serviceminded! Terningkast 6!!

Takk, svendtore
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Super service og hyggelig betjening. Fantastisk natur Det fungerte bra med rullestolen på, men det ble tungt å trå. Kunne vært ekstra kjekt med litt drahjelp av en hjelpemotor e.l. For det er nesten bare oppover Vi klarte å sykle halvveis og fikk hjelp til å snu. Hjemover gikk det i superfart og både barn og voksne var enige om at dette var en fin opplevelse, selv om vi kommer til å være litt støle i morgen

Takk, Yrf1972