“Fantastisk god mat!”

Kjøkken: Europeisk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Vi feiret en bursdag her med 3 retters middag, nydelig sellerisuppe til forrett og en ypperlig hjortestek, som ble avsluttet med en god sjokolade fondant. Anbefales på det sterkeste hvis en skal ha en finere middag. Veldig hyggelig og imøtekommende personal og det var i tillegg veldig fint og rent her.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, joachimsoerboe

Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Både min kone og jeg selv valgte dagens fisk da dette var breiflabb. All ros til kjøkkenet for deres prestasjon, litt ris til servitørene som, den dagen vi var gjester, rotet litt med vår bestilling. Uansett fikk vi en hyggelig matopplevelse og spiser gjerne på restauranten ved et senere besøk i Flekkefjord.

Dato for besøk: august 2018
Takk, tosbak
steine2014, Owner på Grand Gastro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding på tross av en liten miss....

Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Har vært og spist her mange ganger, også på alle andre spisesteder i Flekkefjord. Dette er utvilsomt det beste kjøkkenet i hele Flekkefjord. Nydelig mat, stilfullt dandert, kjempegod service og flott sted. Kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: august 2018
Takk, RuthN533
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Dette spisestedet er en skjult perle av en restaurant. Denne dagen satt vi i starten helt for oss selv. Bestilte oss villaks og entrecôte av kalv. Fantastisk måltid. Personalet her var helt topp. Fortalte oss historien om hotellet og om Flekkefjord. Dette stedet kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, tor56Haugesund
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Vi har hatt en fin ,opplevelse av dette stedet. God service, god mat, nydelige lokaler. Det kan varmt anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, SolveigSykkel

Reisende som så på Grand Gastro, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Grand Gastro? Del dine erfaringer!