“Vennefest”

Kjøkken: Europeisk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat med fantastisk service. Veldig Fleksibel og alltid på tilbudside! Kan bare anbefale å spise middag på Grand Gastro! En utrolig bra smaksopplevelse

Takk, 1981jana

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale og nydelig mat. Vi spiste pannestekt Kveite ( tror det er den beste jeg noensinne har spist) og nydelig dandert sorbet-kuler til dessert. Prisen er helt på det greie.

Takk, akdnormann
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Meget god mat! Ankom hotellet etter en fin tur langs kysten. En svært hyggelig og serviceminded servitør serverte oss et nydelig måltid med Spareribs og lokalt øl. Et riktig godt måltid!!

Takk, OdBjB
steine2014, Owner på Grand Gastro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig for at restauranten vår skal levere smakfull mat.

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Her er ikke annet å si at maten var en innertier. Er i utgangspunktet skeptisk til hotellmat men dette var gourmet. Merkes umiddelbart at fagpersonell står bak kokkeleringen. Hyggelig sted og bra service.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Porthos68
steine2014, Owner på Grand Gastro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på. God mat er en viktig del av konseptet til vårt hotell. Din ros vil bli videreformidlet til våre ansatte.

Anmeldt 11. juni 2020

Her er de flinke med fisk! Og nøye med hvordan retten skal presenteres på tallerkenen. Fint sammensatte smaker. Og det lokale ølet smakte aldeles utmerket til.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 246odda

Reisende som så på Grand Gastro, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Grand Gastro? Del dine erfaringer!