“Begrenset serveringstider”

Kjøkken: Europeisk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi ønsket å spise middag på resturanten en søndag kveld kl 20, men fikk beskjed om at middagsserveringen hadde stengt kl 18. Betjeningen gjorde heller ingen forsøk på å anbefale andre middagssteder som kunne være åpne - dette opplevde vi som lite imøtekommende og ikke spesielt god reklame for Flekkefjord som turistdestinasjon

Takk, Travel588716

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat med fantastisk service. Veldig Fleksibel og alltid på tilbudside! Kan bare anbefale å spise middag på Grand Gastro! En utrolig bra smaksopplevelse

Takk, 1981jana
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale og nydelig mat. Vi spiste pannestekt Kveite ( tror det er den beste jeg noensinne har spist) og nydelig dandert sorbet-kuler til dessert. Prisen er helt på det greie.

Takk, akdnormann
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Meget god mat! Ankom hotellet etter en fin tur langs kysten. En svært hyggelig og serviceminded servitør serverte oss et nydelig måltid med Spareribs og lokalt øl. Et riktig godt måltid!!

Takk, OdBjB
steine2014, Owner på Grand Gastro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig for at restauranten vår skal levere smakfull mat.

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Her er ikke annet å si at maten var en innertier. Er i utgangspunktet skeptisk til hotellmat men dette var gourmet. Merkes umiddelbart at fagpersonell står bak kokkeleringen. Hyggelig sted og bra service.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Porthos68
steine2014, Owner på Grand Gastro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på. God mat er en viktig del av konseptet til vårt hotell. Din ros vil bli videreformidlet til våre ansatte.

Reisende som så på Grand Gastro, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Grand Gastro? Del dine erfaringer!