“50 års bursdag”

Kjøkken: Europeisk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 14. juli 2020

Det er samme eiere som Kaffibørsen. Skal vi feire noe spesielt går vi på Grand Gastro.
God mat:) Enkelt å bestille bord, Hyggelig betjening, god drikke og atmosfæren i restauranten er fin. Et stor + er at en kan få kjøpt Pepsi max og Coca cola.
Her kan en betale med kredittkort.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Tekjerringa69

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi ønsket å spise middag på resturanten en søndag kveld kl 20, men fikk beskjed om at middagsserveringen hadde stengt kl 18. Betjeningen gjorde heller ingen forsøk på å anbefale andre middagssteder som kunne være åpne - dette opplevde vi som lite imøtekommende og ikke spesielt god reklame for Flekkefjord som turistdestinasjon

Takk, Travel588716
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat med fantastisk service. Veldig Fleksibel og alltid på tilbudside! Kan bare anbefale å spise middag på Grand Gastro! En utrolig bra smaksopplevelse

Takk, 1981jana
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale og nydelig mat. Vi spiste pannestekt Kveite ( tror det er den beste jeg noensinne har spist) og nydelig dandert sorbet-kuler til dessert. Prisen er helt på det greie.

Takk, akdnormann
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Meget god mat! Ankom hotellet etter en fin tur langs kysten. En svært hyggelig og serviceminded servitør serverte oss et nydelig måltid med Spareribs og lokalt øl. Et riktig godt måltid!!

Takk, OdBjB
steine2014, Owner på Grand Gastro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig for at restauranten vår skal levere smakfull mat.

Reisende som så på Grand Gastro, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Grand Gastro? Del dine erfaringer!