“God mat i hotellets storstue!”
Anmeldelse av Grand Gastro

Grand Gastro
Vurdert som nr. 2 av 17 Restauranter i Flekkefjord
Kjøkken: Europeisk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat!
Vi gikk for forskjellige retter og både gjesten som hadde fiskesuppe og kalv og gjesten med kamskjell og kveite var veldig fornøyd. Hyggelig og tradisjonelt lokale og oppmerksomme ansatte - godt fornøyd!

Takk, OyvindMG

Anmeldt 29. juli 2021

Vært her mange ganger og aldri blitt skuffet. Kan anbefales dersom man er ute etter en god og mettende middag.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Daniel T
Anmeldt 29. juli 2021

Vi feiret min datters bryllup med champagnelunch på taket og middag i restauranten. Vi var 17 gjester på middag og vi valgte Grand til denne spesielle dagen da vi visste av tidligere erfaringer at de ville levere god mat og service, og vi ble ikke skuffetnydelig mat som alltid, og erfarne servitører gjorde måltidet til en god opplevelse. Jeg anbefaler Grand Gastro på det varmeste, bernaisesausen er himmelsk, det samme er hummersausen...og alt annet!

Takk, TrudeMereteH1
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Vi valgte dagen 2-retteres i tillegg til kamskjell til forrett. Middagen var breiflabb med fantastisk tilbehør. Til dessert fikk vi brownie med is. Nydelig alt. Kelneren valgte utmerket vin til maten. Ikke minst, vi fikk kjempe god service

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, vigdisanthoniae
Anmeldt 11. november 2020

Veldig god service og vanvittig god mat. Flott gammel stil på alt inne i restauranten. Godt gjennomført. Mat og service, fantastisk bra.

Dato for besøk: november 2020
Takk, janb_rgel2020

Reisende som så på Grand Gastro, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Grand Gastro? Del dine erfaringer!