“Pizza”
Anmeldelse av Pizza Inn

Pizza Inn
Vurdert som nr. 15 av 16 Restauranter i Flekkefjord
Anmeldt 28. november 2018

Kom for å spise pizza selvsagt.Kelner var raskt på plass for å spørre om vi ville ha noe å drikke før maten.Veldig høflig under hele måltidet.Bestilte 2 stk pizza,en med pepperoni som var veldig god.Kona bestilte pizza med forskjelig på men det er vel første gangen hun fikk pizza der baconet var skikkelig sprøstekt.Kommer gjerne tilbake.

Takk, Roger G

Anmeldt 4. august 2018

Vi hadde en veldig dårlig opplevelse i kveld på Pizza Inn. Etter å ha sittet ute og ventet i ca 10-15 min går moren min inn i restauranten og spør på en høflig måte om hun kan bestille mat og drikke fordi vi har ventet lenge, svarer servitøren tilbake på en sur måte: "Vi snakker bare norsk her. Ikke engelsk." "Jeg snakker jo norsk." , sier hun på dialekt. Han svarer at alle bestillinger taes inne bak disken og ikke ute. Etter en svært ubehagelig opplevelse får hun omsider bestilt det vi skulle ha. Det viste seg at dette ikke er tilfelle. Han tok i mot flere bestillinger for andre kunder på uteserveringen, samt at han snakket engelsk til de kundene som var engelsk talende. Dette var veldig ubehagelig for oss. Jeg har aldri opplevd lignende opplevelse i noen restaurant noen steder noen sinne. Det er diskriminerende å ikke ta i mot bestillinger på engelsk uansett! Jeg vil gå så langt å kalle det for rasisme dersom ikke personalet tar i mot bestillinger på engelsk.

Jeg går aldri hit igjen. Maten var kjedelig og lite smakfull.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Annika Iselin S
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Var her en hektisk søndag med veldig mange kunder, både ute og inne. Vi gikk bort til fisken for å bestille men fikk et surt svar at de tok bestilling ved bordene når de hadde tid. Det tok lang tid før vi fikk bestillt og pizzaen var nok stekt litt for lite
Var mer deigete enn Crispo skorpe. Andre gjester fikk bestille ved disken så vi etterhvert. Betalingen foregikk ved disken og det tok også her lang tid da det ikke stod noen fast med kassa
Også her ble denne betjent når de hadde tid. Så også at personalet arrangerte maten på tallerkenen uten hansker.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, dordidora
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Feil å velge dagens fisk her.... Smakløs stektlaks badet i smør med bacom og smør surrede gr saker. Hvor var baconet. Ble servert smårett skinke til gr sakene. Amadine poteter som var mishandlet. Retten mangler karakter og var smakløs. Kunne hatt noe friskt server ved siden. Rømme dressing eller lign eller en frisk salat m dressing..... Kollega hadde en club sandv. Kylling tør, brød ok, for mye majo... Hold dere til pizza.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 394petters
Anmeldt 19. april 2017 via mobile enheter

Her har vi vært både som par og familie noen ganger. Stedet har en rikholdig pizzameny, og alle de vi har prøvd har vært vel verdt prisen.

Problemet med stedet er selve bordløsningen. Det er i hovedsak båser med fastmonterte bord, slik at dersom man sitter innerst mot veggen må man nærmest innsmøres i olje for å komme seg ut. Dette gjelder spesielt hjørnebordene ut mot vannet. Det betyr også at det å ha med små barn er utfordrende rent plassmessig. Det er ikke fysisk plasd til å ha noen på fanget, og det er kun ett bord det er plass til barnestol ved. Er det opptatt er det bare å gå videre om man har småtasser med.

Altså, god mat, men ikke gå her om du har med små barn.

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, Norwhat

Reisende som så på Pizza Inn, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder
Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Pizza Inn? Del dine erfaringer!