“China restaurant”
Anmeldelse av Peking Restaurant

Peking Restaurant
Vurdert som nr. 13 av 15 Restauranter i Flekkefjord
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi bor i Flekkefjord og går ofte på Chinaen. God mat og hyggelig betjening. Anbefaler å prøve Maissuppe til forrett Mest populære rettene vi spiser er Sweet and sour med kylling eller svinekjøtt og Oksekjøtt eller kylling i karrysaus.

Takk, Tekjerringa69

Anmeldt 12. desember 2019

Da her jeg vært og spist stekt ris med kylling og reker, og dette var spiselig, på ingen måte himmelsk men en gigantisk opptur etter mine to tidlige turer ( det var helt på tryne ) så om du må spise kinamat så er stekt ris spiselig her, nå må det sies at litt soyasaus hadde løftet det litt

Dato for besøk: desember 2019
3  Takk, tomas h
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Maten smakte ingenting. Både kyllingen(forrett) og svinekjøtt ble varmet/tinet i mikroovn. Eieren/kokken/servitøren himlet med øynene da jeg ønsket forrett. Menyen heiv han på bordet. Nei,tror ikke de var glad i gjester der nei. Går ikke der igjen.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Maps53908461065
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Spiste svinekjøtt i søtsur saus. Dette var "dagen" , men den var like dyr som ellers, men fikk en svær rar vårrull med på kjøpet... Kjøttet og frityrgreiene rund var seigt og mørkt. Virket gammelt. Kjøkkenet virket rimelig kaotisk og i restauranten stod mange greier som ikke hører hjemme i en restaurant.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Jon K
Anmeldt 8. mars 2018

Sneig meg inn her om dagen ette den vanlige søndagsturen min på høvdingen. og kjøpte meg makrell i sødsur saus. for ette eg hadde blitt høvla øve av hawaii, så lukta dissekåna så jyvlig rege.

så eg tog rettåslett å stappa inn restan inn for å fjerna den innstihelvede jyvlige sure lukta.

men dei servere fantemeg ikje øl her 1/10 fra meg

Dato for besøk: juli 2017
11  Takk, makrell i

Reisende som så på Peking Restaurant, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Peking Restaurant? Del dine erfaringer!