“Har et forbedringspotensiale!”

Brygga Restaurant Flekkefjord
Vurdert som nr. 16 av 17 Restauranter i Flekkefjord
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Helt Ok burger og pizza, men styr unna (Toro) sin fiskesuppe. Bruker plastglass til servering av drikke.

Takk, Sigrund M

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Brygga og Pizza inn er samme Restaurant.
Dårlig service, lite Kundevennlig, brukte over 1 time fra bestilling til maten var på bordet!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Tekjerringa69
Anmeldt 12. juli 2020

Tok en time før maten kom. Når den til slutt kom var det feil mat, smakløst, sur og fjern servitør, vi satt med tomme glass hele måltidet og fikk ikke kontakt med servitørene.

Takk, andersmoe
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Det var mye folk når vi kom, men vi fikk bestilt ganske kjapt. Vi spiste spareribs og lange, og begge deler var veldig godt.

Takk, tone_776
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Gikk etter en time uten å ha fått mat. Når vi etterlyste maten, hadde de visst glemt å lage den.. Manglende renholds rutiner.
Styr unna!

Takk, Brede_anholt

Reisende som så på Brygga Restaurant Flekkefjord, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Brygga Restaurant Flekkefjord? Del dine erfaringer!