“Elendig service helt grei mat”

Brygga Restaurant Flekkefjord
Vurdert som nr. 15 av 15 Restauranter i Flekkefjord
Anmeldt 14. juli 2020

Først må man vente lenge på kelner for å få meny. Deretter vente igjen på å bestille. Så tar det 46 minutter å få blåskjell som smaker helt ok. Man blir deretter IKKE fulgt opp og spurt om maten er god eller om vi ønsker noe mere. Må etter å ha ventet 20min gå inn og betale.
Kjøp mat et annet sted!

1  Takk, 819mtbm

1923 av 94 anmeldelser

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Helt Ok burger og pizza, men styr unna (Toro) sin fiskesuppe. Bruker plastglass til servering av drikke.

Takk, Sigrund M
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Brygga og Pizza inn er samme Restaurant.
Dårlig service, lite Kundevennlig, brukte over 1 time fra bestilling til maten var på bordet!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Tekjerringa69
Anmeldt 12. juli 2020

Tok en time før maten kom. Når den til slutt kom var det feil mat, smakløst, sur og fjern servitør, vi satt med tomme glass hele måltidet og fikk ikke kontakt med servitørene.

Takk, andersmoe
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Det var mye folk når vi kom, men vi fikk bestilt ganske kjapt. Vi spiste spareribs og lange, og begge deler var veldig godt.

Takk, tone_776

Reisende som så på Brygga Restaurant Flekkefjord, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Brygga Restaurant Flekkefjord? Del dine erfaringer!