“Nei!”

Brygga Restaurant Flekkefjord
Vurdert som nr. 13 av 13 Restauranter i Flekkefjord
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Nei, nei og nei!
Dårlig service, ventet en evighet på å få menyer, en evighet på å bestille og to evigheter på å få maten. Da vi fikk maten, fikk vi to små pizzaer i stedet for en stor og en liten. Pizzaene var ikke noe å juble for smaksmessig heller. Hår i begge pizzaer. Skittent på do.

2  Takk, lnDahl

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte pizza, ceasar salat og blåskjell.
Alt var helt Ok, men vi var uheldige og fikk hår i maten.. Virket som om kelneren var usikker på om han skulle ta tilbake pizzaen eller bare fjerne hårstrået men blåskjellene smakte fint, og manglet hår.

1  Takk, MarieAgelund
Anmeldt 15. juli 2020

Mye folk som nok betydde at det ble litt ventetid på maten. Smilende og hyggelig betjening veide opp for dette. Vi hadde bestilt på forhånd og fikk tildelt bord med utsikt over elva. Pizzaen smakte fortreffelig.

Takk, Lillemor2208
Anmeldt 14. juli 2020

Først må man vente lenge på kelner for å få meny. Deretter vente igjen på å bestille. Så tar det 46 minutter å få blåskjell som smaker helt ok. Man blir deretter IKKE fulgt opp og spurt om maten er god eller om vi ønsker noe mere. Må etter å ha ventet 20min gå inn og betale.
Kjøp mat et annet sted!

1  Takk, 819mtbm
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Helt Ok burger og pizza, men styr unna (Toro) sin fiskesuppe. Bruker plastglass til servering av drikke.

Takk, Sigrund M

Reisende som så på Brygga Restaurant Flekkefjord, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Brygga Restaurant Flekkefjord? Del dine erfaringer!