“Rask middag”
Anmeldelse av Kosen - Kniv & Gaffel

Kosen - Kniv & Gaffel
Vurdert som nr. 15 av 21 Restauranter i Egersund
Anmeldt 8. desember 2018

Her får du forskjellige matretter for en rimelig penge. Hyggelig betjening og rask servering. God plass både inne og ute :)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 360gerd_as

Anmeldt 15. oktober 2018

Kosen har eksistert i flere generasjoner, og jeg husker når min morfar og mormor tok meg dit for minst 40 år siden. Mye er selvsagt endret siden den gang, men litt av magien finnes fremdeles

Takk, Jarle T
Anmeldt 7. juli 2018

Var og spiste middag en dag i uka, og måtte vente 35 min på maten. Og da hadde me spurt hvor den ble av. Var ikke mange gjester, men mye utlevering. Burde servert gjestene etter hvert som dei kom. Eller gitt beskjed at det var lang ventetid. Andre gjester som me snakket med ventet i 40 min, og dei måtte og spør etter maten.Men maten god.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, BELLAHELLVIK
Anmeldt 16. november 2017 via mobile enheter

Husets deluxe burger med bacon og ost er innertier :) Gjenganger på overtid! Komletorsdag er heller ikke feil ;)

Dato for besøk: november 2017
Takk, smrfe
Anmeldt 5. juni 2017 via mobile enheter

Her får man god mat til fin pris. Mye mat. Og kjempe gode milkshaker. Kjempe blide ansatte som alltid smiler. Her cruiser mye motorsykkler forbi og mini golf rett over veien :)

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 194christoffer_

Reisende som så på Kosen - Kniv & Gaffel, så også på

Egersund, Eigersund

Har du vært i Kosen - Kniv & Gaffel? Del dine erfaringer!