“Ypperlig mat 👌”
Anmeldelse av Thai Takeaway Egersund

Thai Takeaway Egersund
Vurdert som nr. 7 av 17 Restauranter i Egersund
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Koselig liten restaurant med meget god mat, nå også med skjenkebevilling.
Veldig hyggelig betjening

Takk, Kjellgarp

Anmeldt 17. september 2018

Kjøpte Thai Red Curry i går. Dette smakte forferdelig og sausen skilte seg og fløt i olje. Den dårligste Thaimaten jeg har spist. Kommer aldri igjen. Min kone ble dårlig av maten.

Takk, 332carstenj
Anmeldt 9. juli 2018

Dette er ikke stedet for en finere middag men de har fantastisk god mat. Stedet er lite (3 bord) og serverer og takeaway.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, sultanen2016
Anmeldt 8. oktober 2017

Veldig god mat og smaken er akkurat som i Thailand, Ferske grønnsaker, rent og fint så denne plassen anbefales

Dato for besøk: september 2017
Takk, AMO4372
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Maten var god og servitøren hyggelig, men litt uoppmerksom mot slutten. Hyggeligere å skravle på kjøkkenet enn å følge med gjestene? Men stedet anbefales for rimelig og god mat. Rent og pen

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, Ronnin

Reisende som så på Thai Takeaway Egersund, så også på

Egersund, Eigersund

Har du vært i Thai Takeaway Egersund? Del dine erfaringer!