“Gjennomsnittlig mat og dyr øl. ”
Anmeldelse av Thai Takeaway Egersund

Thai Takeaway Egersund
Vurdert som nr. 7 av 18 Restauranter i Egersund
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi fikk rask servering, men maten var ikke spennende. Helt greit, men ingen smaker å snakke om. Rett og slett kjedelig.

Dato for besøk: august 2020
Takk, KRA_1956

Anmeldt 13. august 2019

Koselig liten restaurant, hyggelig betjening. Bestilte Pad ka prao og bad om å få den litt mild. Fikk chili ved siden av retten, perfekt når man er litt pysete med chili. Maten var kjempegod, mye smak og ferske grønnsaker. Imponert av både service og mat, anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: august 2019
Takk, ellenanestad
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

God mat, veldig fornøyd. Maten smakte som i Thailand. Spiste beef med ingefær og Pad Thai med nudler og reker.Hyggelig betjening som snakker norsk seg imellom.
Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 553lailaf
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Koselig liten restaurant med meget god mat, nå også med skjenkebevilling.
Veldig hyggelig betjening

Takk, Kjellgarp
Anmeldt 17. september 2018

Kjøpte Thai Red Curry i går. Dette smakte forferdelig og sausen skilte seg og fløt i olje. Den dårligste Thaimaten jeg har spist. Kommer aldri igjen. Min kone ble dårlig av maten.

Takk, 332carstenj

Reisende som så på Thai Takeaway Egersund, så også på

Egersund, Eigersund

Har du vært i Thai Takeaway Egersund? Del dine erfaringer!