Vio.com
eDreamsUSD 171
Agoda.comUSD 171
StayForLong
Anmeldt 22. november 2018

Grand Hotell Egersund var en veldig hyggelig opplevelse på vår sommertur på sørvest landet. Veldig hyggelig resepsjon og meget kunnskapsrik og lokalhistorisk entusiast som servitør under middagen. Egen parkeringsplass var også veldig bra. Vi kommer igjen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 144Bj_rn_A
Anmeldt 31. august 2018

Overnattet på Grand i forbindelse med jobbtur til Sandnes.
Veldig flott hotell, store og gode rom og artige skilt på utsiden av dørene (selv om rommet mitt (226 ) manglet skilt akkurat den dagen.
Veldig god service av betjening, veldig hyggelig. God frokost og middagen vi spiste på kvelden var fantastisk! Absolutt å anbefale! Kommer gjerne igjen om jeg stopper i Egersund!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Marianne J
Geir Sølve H, General Manager på Grand Hotell Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Hei Marianne,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på.

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Super beliggenhet, god pris, bra service, fine rom (spesielt rommene med ekstra etasje) som vi fikk beskjed vi kunne oppgradere til for kun 200,- ekstra.

Koselig frokostsal og sittegrupper utenfor resepsjonsområde. Likte veldig godt uteterrassen hvor man sitte og nyte den friske Egersundsluften.

-Savnet noe mer utvalg for veganere under frokosten, men de har soyamelk og disket opp med stort fruktfat på etterspørsel.

-Savnet også minibar på rommet.

-Noe støy om man bor på rom mot veien, så greit å tenke på for de som er sensitiv for lyder.

Utsjekk er 11, men fikk senere utsjekk ( 14:00 ) god service.

Hotellet er utrolig Sjarmerende og flott.

Takk for et fine opphold. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, christianoV1556BJ
Geir Sølve H, General Manager på Grand Hotell Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Hei Christian,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Flott at du sier i fra når du savner noe, så kan vi få ordnet det meste. Du er hjertelig velkommen igjen.

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Vi skulle egentlig bare være en natt, men bestemte oss raskt for å bli i to. Dette er et så sjarmerende hotell og vi hadde et nydelig rom. Veldig hyggelig betjening både i resepsjonen og i restauranten, og de deler gjerne sin kunnskap om hotellets historie og severdigheter i nærområdet. Forøvrig serverer de veldig god mat, som helst er kortreist.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, AnneG375
Geir Sølve H, General Manager på Grand Hotell Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Hei Anne,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på.

velkommen igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Vi hadde en overnatting på dette sjarmerende hotellet. Rommet. var luftig og pent - riktignok fikk vi et rom beregnet på rullestolbrukere (som vi verken trengte eller hadde bestilt) - men det forklarer nok det store badet. Veldig hyggelig og hjelpsom dame i resepsjonen. Restauranten på hotellet var stengt, men hun anbefalte og forklarte så vi fikk en god middag likevel. Hotellet er medlem av «de historiske hotell» Tar gjerne en tur tilbake til dette hotellet. Dessuten er Egersund en veldig koselig by .

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Bente1953
Geir Sølve H, General Manager på Grand Hotell Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2018

Hei Bente,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Restauranten er stengt på kvelden på søndager, men ellers åpen fra 17.00 - 22.00. Satser på at det klaffer bedre neste gang.

Velkommen igjen.