kr 1 858
MElisabeth
Tønsberg, Norge
Anmeldelse av Grand Hotell Egersund
4,0 av 5 boblerAnmeldt 15. juli 2020via mobile enheter
Geir Sølve Hebnes Sleveland, General ManagerGrand Hotell Egersund, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 6. aug. 2020
    kr 1 436
38.3 km fra Grand Hotell Egersund
Se flere hoteller i Egersund
Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Vi booket hotellet for et romantisk opphold. Musserende vin og assortert frisk frukt serveres på rommet.
Servert 3 retter til middag i romantiske omgivelser. Kokkene og personalet ga profesjonell service.
Deilig frokost og god kaffe.
Hotellet har gratis parkering og ligger i hjertet av byens gamleby. Stor takk for den fantastiske tiden :)
Edmund og Grazina.

Dato for oppholdet: mai 2020
2  Takk, 412edmundn
Geir Sølve Hebnes Sleveland, General Manager på Grand Hotell Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

TAkk for hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 8. januar 2020

Sentrumshotell, men lite trafikkstøy. Hyggelig betjening selv om det var en travel til. Flott julebord og god frokost. Gratis parkering i nærheten, spør resepsjonen. Romslige værelser, god rengjøring.Anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Dag Olav P
Pathfinder666164, General Manager på Grand Hotell Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2020

Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Velkommen igjen

Anmeldt 27. desember 2019 via mobile enheter

Vi bestilte rom og tre-retters middags-pakke,og gledet oss.
Ankomstdagen ringte de ,og sa at restauranten var stengt. Vi fikk spise middag et annet sted,og hun spurte når vi kom.
Da vi kom,var hotellet lukket,et nummer vi kunne ringe stod på døra. Det kom en dame,vi spurte om hotellet var åpent. Hun sa at det ikke var 24timers bemanning. Ikke full hotell frokost,men rundstykker. .
Det hadde vært fint å få beskjed om dette ,da hun ringte første gang,eller at hjemmesiden var oppdatert da vi gjorde bestillingen.
Vi dro et annet sted.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, 917benteh
Pathfinder666164, General Manager på Grand Hotell Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2020

Hei,

Beklager så mye at informasjonen har sviktet. Restauranten måtte stenges pga en vannlekkasje som måtte fikses. Men dere skulle selvfølgelig vært varslet på forhånd.

Beklager dette så mye.

Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

Ypperlig og profesjonelt hotell med god service og meget god mat. Perfekt sted for konferanser. Hotellet har god atmosfære og personalet er i særklasse. Fine og rene rom. Maten var ypperlig. Dette var en flott opplevelse!

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, RoesslandL
Pathfinder666164, General Manager på Grand Hotell Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2019

Hei,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Den setter vi stor pris på.

Velkommen igjen

Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Sentralt hotell med reservert parkering like i nærheten. Fine rene rom.Godt utvalg på frokosten.Dette er et hotell som ligger midt i smørøyet i Egersund. Kan anbefales til andre. Vi testet ikke restauranten på hotellet.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, JanAasnes
Pathfinder666164, General Manager på Grand Hotell Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2019

Hei Jan,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Mvh

Geir Sølve