Booking.comUSD 167
TripadvisorUSD 167
FindHotelUSD 168
eDreamsUSD 167
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

På vår hotelltur på "De Histriske" var turen kommet til Grand Hotell i Egersund. Helt topp ned flotte rom. Og hyggelig betjening. Frokosten var meget bra og korinastengt buffer var opphevet fra idag. Anbefaler dette stedet.

Takk, Arne Gunnar H
Geir Sølve Hebnes Sleveland, General Manager på Grand Hotell Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Takk så mye for hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi har egentlig bare godt å si om oppholdet på Grand Hotell Egersund. Tårnrommet i 3 etg var luftig og koselig, gode senger, morgenkåper, kaffemaskin, hyggelig,å kunne nyte kaffen på den lille balkongen på hjørnet av rommet. Badet var veldig bra, og dusjen som man virkelig vil en dusj skal fungere.
God frokost i hyggelig lokale. Hotellets egen parkeringsplass har ikke mange plasser, men det er mange parkeringsplasser rett ved. God service fra personalet, og hotellet ligger veldig sentralt. Vi kommer gjerne igjen :-)

1  Takk, MElisabeth

Takk for hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Vi booket hotellet for et romantisk opphold. Musserende vin og assortert frisk frukt serveres på rommet.
Servert 3 retter til middag i romantiske omgivelser. Kokkene og personalet ga profesjonell service.
Deilig frokost og god kaffe.
Hotellet har gratis parkering og ligger i hjertet av byens gamleby. Stor takk for den fantastiske tiden :)
Edmund og Grazina.

Dato for oppholdet: mai 2020
2  Takk, 412edmundn

TAkk for hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 8. januar 2020

Sentrumshotell, men lite trafikkstøy. Hyggelig betjening selv om det var en travel til. Flott julebord og god frokost. Gratis parkering i nærheten, spør resepsjonen. Romslige værelser, god rengjøring.Anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Dag Olav P
Pathfinder666164, General Manager på Grand Hotell Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2020

Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Velkommen igjen

Anmeldt 27. desember 2019 via mobile enheter

Vi bestilte rom og tre-retters middags-pakke,og gledet oss.
Ankomstdagen ringte de ,og sa at restauranten var stengt. Vi fikk spise middag et annet sted,og hun spurte når vi kom.
Da vi kom,var hotellet lukket,et nummer vi kunne ringe stod på døra. Det kom en dame,vi spurte om hotellet var åpent. Hun sa at det ikke var 24timers bemanning. Ikke full hotell frokost,men rundstykker. .
Det hadde vært fint å få beskjed om dette ,da hun ringte første gang,eller at hjemmesiden var oppdatert da vi gjorde bestillingen.
Vi dro et annet sted.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, 917benteh
Pathfinder666164, General Manager på Grand Hotell Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2020

Hei,

Beklager så mye at informasjonen har sviktet. Restauranten måtte stenges pga en vannlekkasje som måtte fikses. Men dere skulle selvfølgelig vært varslet på forhånd.

Beklager dette så mye.