Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Forferdelig nattlig støy fra konserter flere netter på rad. Synd for et så fint hotell. Kommer neppe tilbake hit. Kommunen ødelegger for hotellet ved å tillate slik støy til 12.30 søndag kveld. Skandaløst. Man er nødt til å ha åpne vinduer da det ikke er aircondition.

Romtips: Unngå sesong med utendørs konserter.
Takk, Roam291141
Solfrid T, Markedsføring på Grand Hotell Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei! Takk for fine ord om hotellet. Kjekt at du liker det. Takk for at du deler din opplevelse. En del av hotellet vender mot en bar som spiller livemusikk nå om sommeren. Utesteder i Egersund har lov å spille musikk frem til 00.30 fredager og lørdager. Mandag til torsdag + søndag skal musikken være av seinest 23.00. Hotellet består av mange bygninger (nesten et helt kvartal), og det er mange rom som vender mot rolige gater. Vi prøver så godt det lar seg gjøre å tildele rom etter behov. Nå om sommeren blir det helt fullt på hotellet, og da må vi også bruke rommene som vender mot baren du refererer til. Vi har kjøling på mange av rommene, men hadde en liten periode litt utfordringer med dette. Det er løst nå. Forstår at du er frustrert, men håper likevel du kommer tilbake om du skal til området en gang slik at vi kan rette opp i dette. Ønsker deg en fortsatt fin sommer!

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Et hyggelig hotell i en fin by, var førsteinntrykket. Bra service.
Rommet var også fint å se på.
Sengen var mindre god. Her var det på tide med madrass skifte.
Det var mat os/steke os fra kjøkken.
Det var svært negativt for meg som har astmaallergi. Ble en tung natt!
Frokost var på gjennomsnitt. Grei nok.
Pluss for kaffe som ble nært rundt og tilbudt påfyll, slike små detaljer hever frokosten.

Romtips: Sjekk hvor kjøkken er om du ikke liker så mye lukter der fra.
Takk, Ann-fra-vest

Tusen takk for fine ord, og for nyttig og konstruktiv tilbakemelding. Vi ønsker å gi alle våre gjester gode opplevelser og en god natt søvn. Her har vi litt å ta tak i. Takk for at du deler! Om du kommer tilbake, håper vi å kunne gi deg en enda bedre opplevelse. Fortsatt god sommer til deg!

Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Var her med en vennegjeng og ble godt mottatt. Fine rom og nydelig frokost som ikke manglet noe. Ble servert en vel komponert tre-retters på kvelden. Fint og koselig presentert av hotellets spanske kokk. Sentral beliggenhet midt i byen. Kommer gjerne igjen

Takk, ArnfinnV

Tusen takk for at du deler din opplevelse! Vi gleder oss til å ønske deg velkommen til tilbake neste gang du kommer til Egersund. Ha en fortsatt fin sommer!

Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Veldig kostbar overnatting. Rommet stod ikke i stil med prisen.
Pluss for god frokost og rimelig parkering.
Veldig kostbar mat på resturanten entrecôte priset til 257. Dette er ok men så kommer potet tilbehør og saus i tillegg på 129 kr.
Anbefaler å spise andre plasser.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Jimmy A

Heisann! Takk for at du deler din opplevelse. Hotellet har 101 hotellrom med ulike størrelser og innhold. Hotellet ligger inne i historiske i verneverdig trehus, noe som gjør hvert rom unikt. Nå om sommeren er det høysesong hos oss, og vi har vi fullt nesten hver dag, og da må vi bruke alle rommene vi har. Vi har flytende priser, og jo tidligere du bestiller (og jo bedre kapasitet vi har) jo lettere er det å få en lavere pris. De største oppgraderte rommene koster naturligvis mer enn enkeltrom og standardrom.
Prisene på Eigra kjøkken & bar står stil med den lokale kvalitetsmaten vi ønsker å tilby våre gjester. Vi ønsker å tilby kortreist lokalt kvalitetsmat. Entrecoten er håndplukket hos Prima Jæren og er av ypperste kvalitet. Det finnes rimeligere entrecoter i innkjøp, men det er denne entrecoten fra Prima Jæren vi ønsker å tilby, og derfor er prisen slik. Når det kommer til tilbehøret har vi på Eigra kjøkken & bar et konsept som heter "sett sammen din egen hovedrett". Du velger først den kjøtt eller fisk du ønsker, og deretter garnityr og sauser etter ønske. Vi lager all mat fra bunnen av, og bruker norske og lokale kvalitetsråvarer for å kunne gi best mulig mat- og smaksopplevelser til våre gjester. Det finnes rimeligere alternativer i Egersund, og vi er gjerne behjelpelig med forslag og anbefalinger når du er gjest hos oss på Grand!
Igjen, takk for din tilbakemelding!
Hilsen Team Grand!

Anmeldt 14. april 2021 via mobile enheter

Flott hotel med trivelig personale, rent og stort flott rom. Utmerket mat og frokost i hotellets restaurant. Pluss for egen gratis parkeringsplass til bilen. Kort vei til andre severdigheter i nærheten.

Dato for oppholdet: april 2021
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Lanber666

Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Tusen takk for fine ord! Vi har en egen parkeringsplass med plass til ca. 40 biler. Vi tar kr. 50,- per døgn. Så muligens din arbeidsgiver spanderte denne parkeringen Velkommen tilbake både på jobb- og fritidsreise!