Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Coastal Adventures på
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler sterkt denne turen! Spennende hopp fra klipper, vandring i grotter, bading i hav, vandring langs lyst og interessante fakta og fortellinger om omgivelsene! Passer like godt for barn, unge og voksne

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, paalasle
Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk morro. Anbefaler dette til både jobb, venner og familieturer. Dette gjør eg gjerne igjen

Takk, 374espenk
coastaladventures, Public Relations Manager på Coastal Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2019

Velkommen skal du være :)

Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Anbefales for alle som vil ha en ny, morsom og spennende erfaring med det våte element. Trygg og god ledelse av hele turen.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Sirikvern
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Dette anbefaler jeg virkelig, til både vennegjenger, utdrikningslag og teambuilding. Vi hadde det kjempe gøy. Alle kan delta, og de som ønsker en utfordring kan få det også. Tommel opp!

Takk, 760monas
Anmeldt 21. juli 2019
Anmeldelse av: coasteering

Anbefales virkelig! Noe for en hver smak, samt kjekt å gjøre med både kollegaer, familie eller vennegjengen!

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, Charliotteo